Tak jsme zase vyhráli, tedy mezi "Normálními lidmi" jak píše Pipan. Ale opět kousek za mistry světa a domácími matadory.
Ale napřed makety. Dal jsem si do A6 nového pilota, který mi tam moc nesedí, ale nějak jsem to zprovoznil a natrénoval něco málo, času bylo poskrovnu. No a hned v první zátáčce mě nabral na rohy promotér a spolu jsme smetli celé startovní pole kromě Jardy. Pak mi to moc nefungovalo a hned na to mě ještě někdo poslal tvrdě na mantinel, že mi vypadl i kryt motoru, ztrátu 3 kol jsem nedokázal stáhnout líp než na 4 místo, kdy mi na Láďu chybělo tak 30s jízdy. Tak nebylo to úplně zlé, ale byl jsem nasupený..
V A2 už jsem si start pohlídal a uzmul suverénně druhé místo za promotérem, kterému jsem chvilkama stíhal, ale jezdil jsem spíše opatrně, poprvé s maketou v Luštěnicích.
Trénink škodovek začal zjištěním, že nemáme
závodní kastli, jen moji trochu potlučenou. Tak jsme si ještě
jednu půjčili a začali zkoušet nové motory. Můj jezdil slušně,
ale byl strašně hlučný, a to měl nový pastorek, nový převod,
novou osu. Vůle možná byla o chlup větší. Druhý motor nic, tak
jsem vzaly vítězný motor z Tlumačova a začaly zkoušet H kola.
krásně to fungovalo až do konce tréninku. Na ráno jsme ale
nachystali kola z Tlumačova a při ranním tréninku se nám s nimi
jezdilo dobře, rychlost už tam nebyla, ale cítili jsem se s autem
dobře.
Jo a noční etapa se protáhla až k šesté ranní, což
dávalo šanci na to, že nebudou všichni fit.
V ranním tréninku
jsme tedy jen štelovali ovladač, a utvrzovali se v tom, že jsme
vybrali auto správně. Jelikož nebyl k dispozici Závodnický čaj,
dal jsem si na snídani malé pivo a hemenex. Čaj byl jediná
chybička bufetu, který byl skvostný, na oběd byla i výtečná
polévka. A guláš a vepřové a bábovka. Paráda.
B skupinu
vyhráli Láďa Bezruč s Romanem Kalhousem - tedy mezi normalními lidmi, a nasadili celkem vysoko
laťku. O další místa bojovali Vojtík-Kočí a juniorské
superduo Johnny-RoKl. Juniorům umřel motůrek, a tak po rovině
ztráceli desetinu, a těch rovin je tam víc.. Závod nezvládli
domácí hvězdy Otíci, kola jim převracela auto na všech
drážkách.
A skupinu jsme začali na zelené drážce, a hned
jsem registroval, že mi to nejede jak v tréninku. Nicméně jsem
kroužil obstojně do doby, než si mě vyhlídl Vořech (jestli se
nepletu) a naremploval mne na mantinel. Tím mi utrhl pilota. To
stačilo jen přitlačit zpět, ale trochu nám zatrnulo. Nicméně
prognóza nebyla dobrá, až na nějaké 6 místo. To se nezlepšilo
ani na modré, která byla zoufale pomalá a zdálo se nám, že i po
rovině to jelo pomalu. Myslel jsem si, že nám umřel motor jak
juniorům, on tam už moc uhlíků nemá. Ale pak na filové Jarda
chytl druhý dech a na černé už to fičelo. Žlutá už byla
pohoda a převzal jsem auto zase na oranžové a už jsem měl náskok
na Bezručovce i stálé podroušené duo Mára-RoMo. Oranžovou jsem
zvládl bez zaváhání, stejně tak i bílou, která fungovala lépe
než středy. Tam mě teda někdo sestřelil přes 3 drážky, ale
bez následků. Na červenou už jsem nastupoval s 8 koly náskoku na
jezdce za mnou a víc jak 10 kol ztrátou na světové jedničky, tak
už jsem jen vyklusával a sledoval souboj o čtvrté místo. To i přes
výměnu pilotů v první jízde nakonec zvládli ti řvouni z noci,
což si tedy snad ani nezasloužili.
1. |
Flaisig/Karlík |
485.59 |
6.982 |
2. |
Horký/Reček |
483.72 |
7.041 |
3. |
Švanda/Klapka K. |
466.90 |
7.222 |
4. |
Plecitý Mar./Motyčka R. |
461.56 |
6.197 |
5. |
Janecký/Kalhous |
459.68 |
7.346 |
6. |
Stejskal/Štepánek |
458.12 |
7.471 |
7. |
Vojtík/Kočí |
457.09 |
7.276 |
8. |
Gotthardt/Klapka R. |
455.08 |
7.401 |
9. |
Hintenaus/Vítek |
437.54 |
7.280 |
10. |
Pačes O. Jun./Pačes O. sen. |
433.55 |
7.531 |
11. |
Kohout/Dorner |
433.42 |
7.654 |
F1 a LMP už jsem jen vyklusával, nějak mi to
nejelo a ani mě to moc nebavilo, nejsou to kategorie vhodné na
tuhle dráhu.
Taky si příšte zkontroluju uložení předních
kol F1, zaznamenal jsem tam nějake duté osy či trubičky a zúžené
průměry na přední kola jako na isra f1. Tak to ne.
Celé výsledky budou na http://www.skoda-src.cz/
Žádné komentáře:
Okomentovat