Honda Cup 2017 byl zajímavý tím, že se bojovalo o tituly do posledního závodu, ba do posledního segmentu.
Jarda Reček vyhrál Hondu po 6 letech, po kralování T. Marka 2012-15 a J. Cihláře 2016 a má aktuálně 6 titulů.
Pořadí vítězů :
6x Jarda Reček - SRC Jihlava - 2017, 2007-11
4x.Tomáš Marek - SCRC Pardubice - 2012-15
2x Pavel Heřman - AMDK Plzeň - 2005-6
1x Zdeněk Chleborád - SRC Nová Paka? - 2003
1x Radek Pavliš - SRC Strakonice - 2004
1x Jirka Cihlář - AMC Vítkov -2017
Mezi žáky vyhrál Honza Gotthardt a je to jeho první titul.
Pořadí žákovských vítězů (evidováno od roku 2005):
3x Roman Klapka - SRC Zlín - 2014-16
2x Jakub Schimmer - AMDK Plzeň - 2005-6
2x David Voltner - SRC Zlín - 2007-8
2x David Sedlařík - AMC Vítkov - 2009-10
1x Alena Rečková - SRC Jihlava - 2011
1x Standa Mechl - SRC Zlín - 2012
1x Lukáš Raus - AMC Vítkov - 2013
1x Jan Gotthardt - AMDK Plzeň - 2017
(2003 byl zřejmě nejlepší žák Míra Vadlejch, 2004 nevím, Jan Bubník, Radek Petržílka? možná už byli junioři. pamětníci si třeba vzpomenou, výsledky 2004 )
Nejlepší umístění žáka v celkovém pořadí :
9. místo Roman Klapka 2017
11. místo David Voltner 2008
11. místo David Sedlařík 2009
11. místo Roman Klapka 2016
11. místo Míra Vadlejch 2003
13. místo Roman Klapka 2015
14. místo Jakub Schimmer 2006
Nejlepší výsledky žáků v jednotlivých závodech :
1. místo David Voltner, Bítouchov 2008
2. místo David Sedlařík, Plzeň 2009
3. místo Radek Souček, Jihlava 2009
3. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2017
3. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2018
4. místo Roman Klapka, Plzeň 2016
4. místo Roman Klapka, N.Paka 2017
4. místo Roman Klapka, Plzeň 2017
4. místo Jan Gotthardt, N.Paka 2018
5. místo Roman Klapka, Plzeň 2015
5. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2014
6. místo Patrik Hájek. Praha 2009
6. místo Roman Klapka, Luštěnice 2015
6. místo Roman Klapka, Vídeň 2016
7. místo Alenka Rečková, Plzeň 2013
7. místo Ota Pačes jun., Bítouchov 2009
7. místo David Voltner, Děčín 2009
7. místo Erik Kimmel, Zlín 2005
7. místo Roman Brádle, N.Paka 2005
7. místo Míra Vadlejch, N.Paka 2003
7. místo Adam Beran, Brno 2017
8. místo Alenka Rečková, Plzeň 2011
8. místo David Voltner, N.Paka 2009
8. místo David Voltner, Plzeň 2007
8. místo Míra Vadlejch, Brno 2003
8. místo Míra Vadlejch, Jablonné 2003
8. místo Lukáš Raus, Strakonice 2013
8. místo Roman Klapka, Klokočov 2017
9. místo Roman Klapka, Brno 2015
9. místo Roman Klapka, Vídeň 2015
9. místo Roman Klapka, Klokočov 2016
9. místo Roman Klapka, N.Paka 2016
9. místo Roman Klapka, Pardubice 2016
9. místo David Sedlařík, Bítouchov 2009
9. místo David Sedlařík, Brno 2010
9. místo Standa Mechl, Plzeň 2012
aktualizováno 06/2018
slot racing blog, automobilové modelářství, reportáže od Kamil K. a Roman K. http://src.sophics.cz
pátek 19. ledna 2018
úterý 9. ledna 2018
Honda Cup 2018 - Praha 6
Nový rok začal zhurta v Praze. 53 modelářů nejen z Česka vyrazilo po svátcích splnit svá předsevzetí (tedy odjet co možná nejvíc závodů v tomto roce) a zaplnilo depo na Podbabě. V Domě mládeže se v poslední době jezdí s časovými omezeními a letos k tomu přibyl i problém s omezeným bufetem, ale trénink proběhl v klidu a večerku v 22:00 jsme vlastně uvítali.
Ráno jsem ještě trochu zkoušeli klouzavé kola, co máme na formule, ale nejelo to. Tak jsme nachystali stejnou směs jako v prosinci v Luštěnicích a myslím, že nám to celkem vyšlo. Tedy mě ne, já jsem měl tedy maličko jinou od stejného výrobce, ale neudržel jsem tempo. Myslím ale, že autíško mělo na to snadno se dostat na mé oblíbené 15. místo. V Luštěnicích jsem snadno vyhrál skupinu C a teď jsme dostal od Miloše 55 kol, propad o 70 kol... Asi si najdu druhého šoféra..
Syn se svezl ve skupině A, za celoroční výsledky si to určitě zasloužil a pomohlo mu to se dostat do desítky i porazit o pár kol rivala Honzu. V Jihlavě by to opět mohla být skupina A, a to je zase šance být do 8 místa celkově.
Výsledky
Poř. | Závodník |
Kola celkem
|
Nej. kolo
|
1. | Vladimír Horký |
707.37
|
4.725
|
2. | Tomáš Marek |
689.28
|
4.742
|
3. | František Poledna |
658.02
|
4.894
|
4. | Martin Hojer |
655.32
|
4.901
|
5. | Jiří Cihlář |
654.32
|
4.970
|
6. | Jan Žemlička |
652.31
|
4.974
|
7. | Pavel Flaisig |
647.35
|
4.984
|
8. | Roman Kalhous |
647.05
|
5.054
|
9. | Jiří Karlík |
644.21
|
5.023
|
10. | Roman Klapka, žák |
644.03
|
5.032
|
11. | Michal Pokorný |
642.01
|
5.016
|
12. | Pavel Heřman |
641.02
|
5.046
|
13. | Pavel Hrabal |
639.37
|
5.162
|
14. | Jan Gotthardt, žák |
639.02
|
4.999
|
15. | Didac Alfonso |
637.30
|
5.050
|
16. | Zdeněk Chleborád |
637.10
|
4.965
|
17. | Miloš Hojer |
636.14
|
5.054
|
18. | Pavel Kulovaný |
631.32
|
4.966
|
19. | Luděk Piskač |
606.04
|
5.144
|
20. | Jiří Štrunc |
601.02
|
5.273
|
21. | Tomáš Mengler |
597.31
|
5.176
|
22. | Josef Kacíř |
597.15
|
5.184
|
23. | Pepa Čechura |
597.09
|
5.344
|
24. | Luděk Seifert |
595.12
|
5.219
|
25. | Jaroslav Vítek |
594.01
|
5.264
|
26. | Jan Pokorný |
593.29
|
5.246
|
27. | Jaroslav Jager st. |
592.09
|
5.340
|
28. | Tomáš Šena |
589.12
|
5.208
|
29. | Jarda Švanda |
588.35
|
5.321
|
30. | Kamil Klapka |
581.20
|
5.256
|
31. | Jiří Počekajlo |
576.10
|
5.315
|
32. | Jaroslav Kočí |
575.31
|
5.442
|
33. | Rostislav Sedlařík |
575.21
|
5.197
|
34. | Láďa Janecký |
564.27
|
5.354
|
35. | Michal Hlaváč |
563.09
|
5.258
|
36. | Jan Štefan |
550.03
|
5.284
|
37. | Martin Majer |
548.31
|
5.382
|
38. | Daniel Starke |
545.13
|
5.369
|
39. | Libor Kacíř |
541.14
|
5.122
|
40. | Siggy Hochstein |
530.30
|
5.724
|
41. | Petr Filinger |
524.14
|
5.801
|
42. | Monika Hochstein |
522.04
|
5.721
|
43. | Jan Kačerovský |
521.23
|
5.790
|
44. | Thomas Gyulai |
517.13
|
5.528
|
45. | Jaroslav Jager, žák |
515.01
|
5.193
|
46. | Martin Kalina |
510.33
|
5.840
|
47. | Filip Temiak, žák |
509.34
|
5.841
|
48. | Jan Winzig |
502.32
|
5.652
|
49. | Milan Hlaváč |
501.25
|
6.073
|
50. | Tomáš Stejskal |
497.00
|
5.708
|
51. | Vladimír Procházka |
483.32
|
5.798
|
52. | Petr Karlík, žák |
460.11
|
6.274
|
53. | Luboš Kendra |
449.01
|
5.993
|
pondělí 11. prosince 2017
Honda Cup Luštěnice 2017
Poslední závod Honda Cupu 2017 se jel v Luštěnicích. Už v pátek navečer bylo v Luštěnicích plno, takže dráha se rychle zajížděla. Začal jsem testovat dvoje nové kola, co nám poskytl JMS, ale taky R13 co jsme jeli vloni. Fungovalo celkem všechno, ale R13 se zdáli být solidní. Já jsem byl rozhodnut zkoušet nové směsi, syn si spíše pochvaloval ty osvědčené. Večírek se celkem povedl, pil jsem něco oranžového.. Trénink se natáhl až do půl druhé, pak jsem ho zrušil rázným vypnutím počítače za nespokojeného poštěkávání 'dědečka'.. Usnout nám známý herec a tentokrát i zpěvák však nedovolil..
Ráno jsme otestovali R13 a jelo to, já jsem si ale už připravoval ty nové klouzavější. Pak jsem si vzpomněl, že nemám hotovou kastli na závod. Večer jsem na to už neviděl, tak jsem to nechal na ráno. Takže jsem vytáhl požmoulanou kastli z Brna, a opravil ji. Syn mi mezitím zajel kola a otestoval svoji novou kastli. Ta už byla pro Brno nachystaná, ale nakonec jsme tam použili jinou a možná to byla i chyba. V Brně jsme nic nezajeli a letos jsme už několikrát měli problém s novou kastlí. Maličko pomuchlaná bývá lepší..
6 skupin jsme nečekali, znamenalo to jízdy až do 19 hod. První tři skupiny byli trochu slabší až na domácí Otíky, kteří nasadili laťku vysoko. Vyhrál jsem skupinu C, ale byl jsem až 4. celkově. Šance na body malá. Kola mi fungovali, tak jsem se rozhodl po první jízdě je schovat a zajet ještě druhý pár.
No a v první přestavce jsem zjistil, že jsem si nachystal jiné kola. Tak jsem dal synovi ty správné jen nahrubované, aby mi je nachystal. Kola se nesjížděla, tak jsem je nasadil až na pátou jízdu. Vlastně jsem vyměnil kola na světlosti 0,65 za 0,70 a jel pak až do konce.
V B skupině nás zajímali výkony žáků Honzy a Adama, kteří nám naložili v Brně. Tentokrát se oba trápili a hodně padali. Skupinu vyhrálo domácí duo Ž+F, celkově pak byli 5. a 7.
V A skupině se sešla letošní elita kromě pardubičáků. R+H od začátku nedovolili nikomu pochybovat kdo je tady pánem. Rozhodlo se až v poslední jízdě, Jarda získal v půlce jízdy 3 kola náskok a bylo to. I titul!
Synovi se R13 začali lepit a sjíždět, ale chtěl to zkusit ještě na menších kolech, tak nakonec nasadil ty moje kola až na 4 jízdu. Motor to ale neudýchal, 6z pastorek je sice pěkné svezení, ale chybi 3-5 desetin na kolo. 6 místo ve skupině a 12 celkem je ale v této konkurenci dost dobré.
Celkově tedy JaReček - Marek - Poledna.
Zajímavý byl letos souboj tří žáků o titul. Ten letos vyhrál Honza, 3 vítězství v sezóně. Roman druhý, sice 5 vítězství, ale dva závody nejel. Třetí místo pro Adama, 2 vítězství v sezóně.
Poř. | Závodník |
Kola celkem
|
Nej. kolo
|
1. | Jaroslav Reček |
640.52
|
5.197
|
2. | Vladimír Horký |
637.48
|
5.258
|
3. | Jiří Cihlář |
625.30
|
5.269
|
4. | Ota Pačes sen. |
620.97
|
5.306
|
5. | Jan Žemlička |
607.96
|
5.441
|
6. | František Poledna |
607.71
|
5.457
|
7. | Pavel Flaisig |
603.83
|
5.446
|
8. | Didac Alfonso |
602.63
|
5.588
|
9. | Jiří Karlík |
595.62
|
5.515
|
10. | Pavel Heřman |
590.43
|
5.427
|
11. | Ota Pačes jun. |
582.14
|
5.270
|
12. | Roman Klapka, žák |
582.13
|
5.528
|
13. | Zdenek Chleborád |
580.65
|
5.545
|
14. | Rosťa Sedlařík |
578.92
|
5.499
|
15. | Martin Hojer |
572.96
|
5.467
|
16. | Roman Kalhous |
569.33
|
5.626
|
17. | Kamil Klapka |
569.12
|
5.593
|
18. | Miroslav Vosička |
566.69
|
5.220
|
19. | Miloš Hojer |
551.90
|
5.637
|
20. | Jiří Počekajlo |
550.14
|
5.695
|
21. | Michal Hlaváč, žák |
548.88
|
5.748
|
22. | Tomáš Mengler |
539.24
|
5.886
|
23. | Luděk Piskač |
538.94
|
5.630
|
24. | Jan Gotthardt, žák |
538.57
|
5.636
|
25. | Jan Korec |
537.90
|
5.541
|
26. | Jaroslav Jager sen. |
534.80
|
5.853
|
27. | Lukáš Tříska, žák |
533.14
|
5.995
|
28. | Adam Beran, žák |
529.53
|
5.806
|
29. | Daniel Starke |
520.11
|
5.888
|
30. | Michael Wolf |
517.48
|
5.775
|
31. | Fenk Fenk |
514.00
|
6.025
|
32. | Jaroslav Jager jun., žák |
509.58
|
5.677
|
33. | Jan Pokorný |
508.56
|
6.079
|
34. | Thomas Gyulai |
501.66
|
5.951
|
35. | Petr Filinger |
501.27
|
6.466
|
36. | Adam Trojan, žák |
491.57
|
6.500
|
37. | Filip Temiak, žák |
489.10
|
6.434
|
38. | Monika Hochstein |
469.44
|
6.430
|
39. | Tereza Filingerová |
468.50
|
6.365
|
40. | Siggi Hochstein |
446.52
|
6.100
|
41. | Jan Štefan |
444.64
|
6.008
|
42. | Petr Karlík, žák |
366.33
|
7.298
|
43. | Milan Hlaváč |
168.00
|
6.250
|
44. | Michal Pokorný |
99.00
|
5.887
|
komplet výsledky budou zde: Honda 2017
zapsal Kamil K.
neděle 12. listopadu 2017
Honda Cup Brno 2017
Ruply mně záda a brutálně nám nefungovala modrá drážka
Na Brno jsem se trochu těšil, se nám tam letos celkem dařilo a čekal jsem útok na dvojité body.
V pátek v poledne mě to těšení přešlo, bo mi ruply záda. V práci mě kolegové trochu natřepali, tak jsem se nasoukal do auta a vyrazili jsem na Brno. Cesta ze Zlína úplně volná, ostatní zažívali opět story na D1 i ze severu. V Brně mně ty záda opět trochu víc vzaly, naštěstí se mě ujala pí Cihlářová a záda kurýrovala chorošnou mastí, musím znovu poděkovat. Noc jsem přežil sice ve bdělém stavu ale ráno jsem se dokázal narovnat..
V pátečním tréninku jsem testovali osvědčené směsi kol, motory jely všechny obstojně. Ráno ale už dráha byla nagumovaná a začal být problém objet dráhu na modré žluté i černé drážce. Měli jsme ale dobré vylosování drah, začátek na červené a bílé. Já jsem chtěl jet na směsi 1-16 kterou jsem si slepil z odřezků, ale nebylo to ono tak jsem nasadil 8-15 a celkem dobře mi to kroužilo. Těsně před přejímkou jsem ještě vytáhl formulové klouzavé kola, které jme chtěli použít na černou drážku a taky kola asi JK, které dostali žáci od svazu na MRŽ. Syn na nich nejezdí , nejsou moc dobré, ale já jsem zkusil červenou drážku a jelo mi to. Tak jsem si je tam nechal i na závod. Startoval jsem ve druhé skupině, dráha už byla dost nagumovaná, ale kola mi na červené jela famózně. 111 kol ! Více najeli na červené drážce jen experti z nejlepší skupiny. Na záda mi ale dýchal Adam Beran, nejlepší mladší žák republiky, a taky mě hned ve druhé jízdě předjel a pak mi jen ujížděl. Přece jen se mi nestálo hodinu s bolavými zády komfortně a taky jsem moc tlačil. Žlutou jsem už pokazil a tak jsem na černou drážku dal ty klouzavé kola. Bylo to fajn za 103. Tak jsem je nechal pro syna a šel na ty 8-15 na modrou. Nedokázal jsem objet kolo, tedy projet tu zatracenou Omegu víc jak pětkrát po sobě bez vypadnutí. 92 kol a konec nadějí na body. Poslední bílou drážku jsem už odevzdaně zajel slušných 104 kol a udržel se celkově 3. po dvou skupinách.
Další skupina se už na hodně nagumované dráze dost trápila, dobře zajel M. Doležel, na bílé 110 kol, ale jinak hodně vypadnutí a kolizí. Dobře také zajel Mistr světa Honza Gotthardt - ještě měsíc žák, všechny drážky nad 100, ale snad pětkrát šestkrát na zemi.. ale Adama neporazil. Adam byl stále první před posledními dvěma skupinami.
V béčku nastoupil syn na seďavých Alpha2017 . 105 kol na bílé a vedl skupinu. 105 nebylo moc, Adam dal 108, ale nevypadalo to zle. Na červené dá 110. A prd. 97. Tak hned na zelenou jsme dali klouzavé kola určené pro černou drážku. Nebyli moc velké, já jsem na nich taky už 10 minut jel a byli určené jen na jednu dvě drážky. Na zelené tedy 105 a to bylo zase o kolo míň než Adam, a už to byla ztráta 14 kol. Na další drážce 106, ale Adam 107. Souboj o první místo mezi žáky už byl ztracen. Snad zachráníme druhé místo před Honzou. Ten najel o pět kol míň. Klouzavé kola jsou už moc malé, riskuji a dávám na auto JK116 , vůbec netestovanou směs. Na černé drážce obstojně 106 kol a jsme v prognóze před Honzou, stačí nám 103 kol na modré. (a stále realistických 108 na Adama) . A rup: 96 kol. Umývám v jízdě kola, rovnám fousy. Auto se zastavuje v Omeze, nesbírají nám kartáče, tragédie. Celkově 12. místo, to beru, ale až 3. žák, to je škoda, kvůli celkovému pořadí, už není šance na titul.
Já jsem nakonec 15. - 1 bod - taky díky Gumídkovi, který to vzdal.
(Adamovi ještě shořel ovladač, ztratil 12 kol, neměli bychom na něj, ani kdyby nebylo těch problémů na dvou drážkách)
Finále ve skupině A už moc nesleduji. snad někdo napíše pár postřehů v komentářích.
Nakonec jasné vítězství Ladi Horkého, vlčáci Frankie a Tomáš až za ním.
komplet výsledky budou zde: HondaCup
Na Brno jsem se trochu těšil, se nám tam letos celkem dařilo a čekal jsem útok na dvojité body.
V pátek v poledne mě to těšení přešlo, bo mi ruply záda. V práci mě kolegové trochu natřepali, tak jsem se nasoukal do auta a vyrazili jsem na Brno. Cesta ze Zlína úplně volná, ostatní zažívali opět story na D1 i ze severu. V Brně mně ty záda opět trochu víc vzaly, naštěstí se mě ujala pí Cihlářová a záda kurýrovala chorošnou mastí, musím znovu poděkovat. Noc jsem přežil sice ve bdělém stavu ale ráno jsem se dokázal narovnat..
V pátečním tréninku jsem testovali osvědčené směsi kol, motory jely všechny obstojně. Ráno ale už dráha byla nagumovaná a začal být problém objet dráhu na modré žluté i černé drážce. Měli jsme ale dobré vylosování drah, začátek na červené a bílé. Já jsem chtěl jet na směsi 1-16 kterou jsem si slepil z odřezků, ale nebylo to ono tak jsem nasadil 8-15 a celkem dobře mi to kroužilo. Těsně před přejímkou jsem ještě vytáhl formulové klouzavé kola, které jme chtěli použít na černou drážku a taky kola asi JK, které dostali žáci od svazu na MRŽ. Syn na nich nejezdí , nejsou moc dobré, ale já jsem zkusil červenou drážku a jelo mi to. Tak jsem si je tam nechal i na závod. Startoval jsem ve druhé skupině, dráha už byla dost nagumovaná, ale kola mi na červené jela famózně. 111 kol ! Více najeli na červené drážce jen experti z nejlepší skupiny. Na záda mi ale dýchal Adam Beran, nejlepší mladší žák republiky, a taky mě hned ve druhé jízdě předjel a pak mi jen ujížděl. Přece jen se mi nestálo hodinu s bolavými zády komfortně a taky jsem moc tlačil. Žlutou jsem už pokazil a tak jsem na černou drážku dal ty klouzavé kola. Bylo to fajn za 103. Tak jsem je nechal pro syna a šel na ty 8-15 na modrou. Nedokázal jsem objet kolo, tedy projet tu zatracenou Omegu víc jak pětkrát po sobě bez vypadnutí. 92 kol a konec nadějí na body. Poslední bílou drážku jsem už odevzdaně zajel slušných 104 kol a udržel se celkově 3. po dvou skupinách.
Další skupina se už na hodně nagumované dráze dost trápila, dobře zajel M. Doležel, na bílé 110 kol, ale jinak hodně vypadnutí a kolizí. Dobře také zajel Mistr světa Honza Gotthardt - ještě měsíc žák, všechny drážky nad 100, ale snad pětkrát šestkrát na zemi.. ale Adama neporazil. Adam byl stále první před posledními dvěma skupinami.
V béčku nastoupil syn na seďavých Alpha2017 . 105 kol na bílé a vedl skupinu. 105 nebylo moc, Adam dal 108, ale nevypadalo to zle. Na červené dá 110. A prd. 97. Tak hned na zelenou jsme dali klouzavé kola určené pro černou drážku. Nebyli moc velké, já jsem na nich taky už 10 minut jel a byli určené jen na jednu dvě drážky. Na zelené tedy 105 a to bylo zase o kolo míň než Adam, a už to byla ztráta 14 kol. Na další drážce 106, ale Adam 107. Souboj o první místo mezi žáky už byl ztracen. Snad zachráníme druhé místo před Honzou. Ten najel o pět kol míň. Klouzavé kola jsou už moc malé, riskuji a dávám na auto JK116 , vůbec netestovanou směs. Na černé drážce obstojně 106 kol a jsme v prognóze před Honzou, stačí nám 103 kol na modré. (a stále realistických 108 na Adama) . A rup: 96 kol. Umývám v jízdě kola, rovnám fousy. Auto se zastavuje v Omeze, nesbírají nám kartáče, tragédie. Celkově 12. místo, to beru, ale až 3. žák, to je škoda, kvůli celkovému pořadí, už není šance na titul.
Já jsem nakonec 15. - 1 bod - taky díky Gumídkovi, který to vzdal.
(Adamovi ještě shořel ovladač, ztratil 12 kol, neměli bychom na něj, ani kdyby nebylo těch problémů na dvou drážkách)
Finále ve skupině A už moc nesleduji. snad někdo napíše pár postřehů v komentářích.
Nakonec jasné vítězství Ladi Horkého, vlčáci Frankie a Tomáš až za ním.
komplet výsledky budou zde: HondaCup
Poř. | Závodník | Kola | Nej. kolo |
1. | Vladimír Horký | 700.49 | 4.729 |
2. | František Poledna | 694.24 | 4.748 |
3. | Tomáš Marek | 681.35 | 4.762 |
4. | Jaroslav Švanda | 646.03 | 5.035 |
5. | Jiří Cihlář | 643.06 | 4.824 |
6. | Rostislav Sedlařík | 637.45 | 5.052 |
7. | Adam Beran, žák | 628.02 | 4.871 |
8. | Martin Doležel | 627.09 | 4.925 |
9. | Didac Alfonso | 623.27 | 5.237 |
10. | Jan Gotthardt, žák | 623.02 | 4.980 |
11. | Pavel Heřman | 617.13 | 4.983 |
12. | Roman Klapka, žák | 615.12 | 5.151 |
13. | Petr Sedlařík | 609.02 | 5.179 |
14. | Roman Motyčka | 607.11 | 5.284 |
15. | Kamil Klapka | 606.38 | 4.964 |
16. | Roman Kalhous | 595.32 | 5.133 |
17. | Vlado Okáli | 583.45 | 5.220 |
18. | Zdenek Chleborád | 582.47 | 5.107 |
19. | Jaromír Býma | 581.01 | 5.340 |
20. | Jan Korec | 577.04 | 5.051 |
21. | Thomas Trantura | 569.14 | 5.171 |
22. | Michal Hlaváč, žák | 561.47 | 5.565 |
23. | Josef Čechura | 558.08 | 5.414 |
24. | Martin Majer | 550.31 | 5.427 |
25. | Luděk Pískač | 548.06 | 5.310 |
26. | Jiří Vrba | 544.28 | 5.670 |
27. | Miroslav Vitula | 542.09 | 5.661 |
28. | Milan Hlaváč | 533.48 | 5.798 |
29. | Petr Fillinger | 510.07 | 5.902 |
30. | Luděk Zdražil, žák | 430.00 | 6.010 |
31. | Michal Pokorný | 191.00 | 4.736 |
pondělí 30. října 2017
Morava Open Tlumačov 10/2017
Poprvé se jely v prostorách klubu SRC Zlín v Tlumačově závody MČR dospělých a to finálový závod kategorie G12, pohárový závod F1/28 a Truck Cup Moravy Open.
Jenkote mankote, my jsem vyhráli kamióny ! R. Klapka vyhrál závod a také celý seriál. K. Klapka třetí v Tlumačově a celkově poskočil na druhé místo. R. Motyčka byl druhý a celkově 3.
Jenkote mankote, my jsem vyhráli kamióny ! R. Klapka vyhrál závod a také celý seriál. K. Klapka třetí v Tlumačově a celkově poskočil na druhé místo. R. Motyčka byl druhý a celkově 3.
Poř. | Závodník | Kola | Nej. kolo |
1. | Roman Klapka | 124.06 | 7.277 |
2. | Roman Motyčka | 122.34 | 7.335 |
3. | Kamil Klapka | 119.35 | 7.252 |
4. | Rostislav Sedlařík | 119.28 | 7.412 |
5. | Didac Alfonso | 118.30 | 7.455 |
6. | Martin Doležel | 118.01 | 7.339 |
7. | Jaroslav Švanda | 117.01 | 7.343 |
8. | Jaromír Býma | 116.05 | 7.164 |
9. | Martin Neček | 115.32 | 7.466 |
10. | Lukáš Tříska | 114.24 | 7.572 |
11. | Libor Bílek | 114.13 | 7.801 |
12. | Michal Pokorný | 111.14 | 7.713 |
13. | Petr Motyčka | 91.07 | 8.830 |
MO Truck celkové: 1. R. Klapka, 2. K. Klapka, 3. R. Motyčka
úterý 24. října 2017
BPA Brno 10/2017
Tak dobře jsme pojezdili v Brně. Nová dráha nám celkem sedí a s plechovkou je to dobré svezení.
Nicméně najít správné nastavení není zase tak úplně jednoduché. Napřed jsem uvažoval, že pojedeme 16D a vyhrajeme SuperProduction, ale model s 16D nejel podle představ a taky odměna v podobě bakelitové karoserie na další závod není moc lákavá.
Nejtěžší bylo zvolit světlost na start závodu, měli jsem dva páry kol, které vypadali schopně a jedny malé na trénink. První závod jsem začali na 0,7 světlosti a bylo to moc, prvních 10 minut jsme na černé drážce moc nenajeli, pak se to začalo zlepšovat a na červené jsem jezdil i pod 5 sec. Kola vydržela až do konce, ale byla maličká, snad jen 15,6mm..
Druhé místo ve skupině slibovalo postup do lepší skupiny ve druhém závodě. Skupina A se ale ukázala jako slabší a tak to vypadalo, že si udržíme druhé místo i celkově. Pak ale Amatér zabral a o kolo nás porazil.
Před druhým závodem jsem musel měnit ložisko u převodu, a tak jsem si nevšiml, že máme taky posekané vodiče u vodítka. Začali jsem na nižší světlosti s tím, že závod dojedeme na zbytku tréninkových kol. Bylo to výrazně lepší, a drželi jsme se 3 jízdy na špici závodu. Pak ovšem začal upadávat kablík a to nás nakonec stalo asi 14 kol. Model ovšem taky přestal úplně brzdit, což mělo za následek několik kolizí s týmem Věčný Vývoj, který naštěstí udržel chladnou hlavu.. To ovšem nás stálo dobře 8 kol. Na poslední drážce už jsem auto stabilizoval a pokusil se přidat a dohnat tým "My 2" ale ztráta byla velká, alespoň jsem nechal za zády Katalánce.. Třetí místo i ve druhém závodě je solidní výsledek.
"My 2" nakonec vyhráli na kola, ztráta Pata a Mata z první jízdy byla velká.
Výborný bufet a skvělá dráha, za měsíc si to zopakujeme na Hondě.
výsledky: BPA CUP Brno 2017
Nicméně najít správné nastavení není zase tak úplně jednoduché. Napřed jsem uvažoval, že pojedeme 16D a vyhrajeme SuperProduction, ale model s 16D nejel podle představ a taky odměna v podobě bakelitové karoserie na další závod není moc lákavá.
Nejtěžší bylo zvolit světlost na start závodu, měli jsem dva páry kol, které vypadali schopně a jedny malé na trénink. První závod jsem začali na 0,7 světlosti a bylo to moc, prvních 10 minut jsme na černé drážce moc nenajeli, pak se to začalo zlepšovat a na červené jsem jezdil i pod 5 sec. Kola vydržela až do konce, ale byla maličká, snad jen 15,6mm..
Druhé místo ve skupině slibovalo postup do lepší skupiny ve druhém závodě. Skupina A se ale ukázala jako slabší a tak to vypadalo, že si udržíme druhé místo i celkově. Pak ale Amatér zabral a o kolo nás porazil.
Před druhým závodem jsem musel měnit ložisko u převodu, a tak jsem si nevšiml, že máme taky posekané vodiče u vodítka. Začali jsem na nižší světlosti s tím, že závod dojedeme na zbytku tréninkových kol. Bylo to výrazně lepší, a drželi jsme se 3 jízdy na špici závodu. Pak ovšem začal upadávat kablík a to nás nakonec stalo asi 14 kol. Model ovšem taky přestal úplně brzdit, což mělo za následek několik kolizí s týmem Věčný Vývoj, který naštěstí udržel chladnou hlavu.. To ovšem nás stálo dobře 8 kol. Na poslední drážce už jsem auto stabilizoval a pokusil se přidat a dohnat tým "My 2" ale ztráta byla velká, alespoň jsem nechal za zády Katalánce.. Třetí místo i ve druhém závodě je solidní výsledek.
"My 2" nakonec vyhráli na kola, ztráta Pata a Mata z první jízdy byla velká.
Výborný bufet a skvělá dráha, za měsíc si to zopakujeme na Hondě.
1. My 2
2. Pat a Mat
3. Roka Roka
Habakuk cen
výsledky: BPA CUP Brno 2017
neděle 15. října 2017
Honda Cup 2017 Plzeň
Opět po roce 4. místo pro SRC Zlín!
Tak jsem dostal ránu na motor, letos už druhou, snad to bude potřebovat jen přelepit magnety, pláště Cahoza letos asi podraží... Kotva vypadá ještě použitelně, zkusím ji hned v Brně..
Měl jsem jsem další motor nachystaný a pájku zaplou, ale řekl jsem dost, žádné další magnety dnes ven nepůjdou.
Před tím, ve skupině C, jsem měnil motor Adamu Ševčíkovi, který zřejmě zadřel ložisko u kolektoru a roztavil čelo. Taky jsem mu pak zrovna půjčil jedny rezervní Wondry, aby dojel závod. A stačilo to na 3. místo v žácích..
V pátek jsme v tréninku nevěděli jestli jet 8/39 nebo 8/42, nakonec jsem dal Romanovi opět tu jakoby pomalejší volbu, ale 1011 kol je slušný výsledek, asi by s rychlejším autem na těch krajích vyletěl v dead-manu víc než třikrát. Loni by za 1011 bylo 3. místo, letos první tři závodníci nasadili extra tempo a prakticky nevypadli. Až na tu patálii mezi Frankiem a Amatérem, pár vteřin před koncem..
Oba to už drželi skoro naplno... Amatér před poslední jízdou o 3 kola vedl, ale než se na bílé rozkoukal bylo to jen kolo, poslední minutu jezdili stejné časy vedle sebe .. Pak BUM a Amatér se nerozjel, Frankie teď v Brně bude muset chodit kolem zdí..
nejlepší časy na kolo nejsou správně, když se vypne dráha a auto letí po rovině, ujede velký kus a pak jsou tam ty časy pod 3,2. A zastavovalo se dost...
sepsal Kamil K.
Tak jsem dostal ránu na motor, letos už druhou, snad to bude potřebovat jen přelepit magnety, pláště Cahoza letos asi podraží... Kotva vypadá ještě použitelně, zkusím ji hned v Brně..
Měl jsem jsem další motor nachystaný a pájku zaplou, ale řekl jsem dost, žádné další magnety dnes ven nepůjdou.
Před tím, ve skupině C, jsem měnil motor Adamu Ševčíkovi, který zřejmě zadřel ložisko u kolektoru a roztavil čelo. Taky jsem mu pak zrovna půjčil jedny rezervní Wondry, aby dojel závod. A stačilo to na 3. místo v žácích..
V pátek jsme v tréninku nevěděli jestli jet 8/39 nebo 8/42, nakonec jsem dal Romanovi opět tu jakoby pomalejší volbu, ale 1011 kol je slušný výsledek, asi by s rychlejším autem na těch krajích vyletěl v dead-manu víc než třikrát. Loni by za 1011 bylo 3. místo, letos první tři závodníci nasadili extra tempo a prakticky nevypadli. Až na tu patálii mezi Frankiem a Amatérem, pár vteřin před koncem..
Oba to už drželi skoro naplno... Amatér před poslední jízdou o 3 kola vedl, ale než se na bílé rozkoukal bylo to jen kolo, poslední minutu jezdili stejné časy vedle sebe .. Pak BUM a Amatér se nerozjel, Frankie teď v Brně bude muset chodit kolem zdí..
1. | František Poledna |
1048.08
|
2.855
|
2. | Tomáš Marek |
1046.02
|
3.093
|
3. | Jan Gotthardt, žák |
1042.00
|
3.047
|
4. | Roman Klapka, žák |
1011.09
|
3.230
|
5. | Zdeněk Chleborád |
998.00
|
3.124
|
6. | Didac Alfonso |
993.09
|
3.015
|
7. | Pavel Heřman |
986.01
|
2.958
|
8. | Jarda Švanda |
977.00
|
3.384
|
9. | Pepa Čechura |
975.09
|
3.083
|
10. | Jiří Míček sen. |
956.00
|
3.094
|
11. | Luděk Piskač |
943.08
|
3.198
|
12. | Rosťa Sedlařík |
943.01
|
3.433
|
13. | Míra Vadlejch |
925.06
|
3.142
|
14. | Vladimír Procházka |
903.01
|
3.406
|
15. | Jaroslav Jäger |
882.00
|
3.183
|
16. | Jarda Derniš |
869.02
|
3.149
|
17. | Petr Fillinger |
838.03
|
3.178
|
18. | Adéla Štruncová |
827.01
|
3.498
|
19. | Jiří Štrunc |
812.04
|
3.455
|
20. | Jiří Moc |
711.00
|
3.874
|
21. | Adam Ševčík, žák |
601.02
|
4.001
|
22. | Jája Jager, žák |
530.00
|
3.239
|
23. | Zdeněk Beneš |
445.00
|
2.866
|
24. | Kamil Klapka |
257.00
|
3.500
|
nejlepší časy na kolo nejsou správně, když se vypne dráha a auto letí po rovině, ujede velký kus a pak jsou tam ty časy pod 3,2. A zastavovalo se dost...
sepsal Kamil K.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)