neděle 13. září 2020

Škodovky Luštěnice 09/2020

 Tak jsme zase vyhráli, tedy mezi "Normálními lidmi" jak píše Pipan. Ale opět kousek za mistry světa a domácími matadory.

Ale napřed makety. Dal jsem si do A6 nového pilota, který mi tam moc nesedí, ale nějak jsem to zprovoznil a natrénoval něco málo, času bylo poskrovnu. No a hned v první zátáčce mě nabral na rohy promotér a spolu jsme smetli celé startovní pole kromě Jardy. Pak mi to moc nefungovalo a hned na to mě ještě někdo poslal tvrdě na mantinel, že mi vypadl i kryt motoru, ztrátu 3 kol jsem nedokázal stáhnout líp než na 4 místo, kdy mi na Láďu chybělo tak 30s jízdy. Tak nebylo to úplně zlé, ale byl jsem nasupený..

V A2 už jsem si start pohlídal a uzmul suverénně druhé místo za promotérem, kterému jsem chvilkama stíhal, ale jezdil jsem spíše opatrně, poprvé s maketou v Luštěnicích.

Trénink škodovek začal zjištěním, že nemáme závodní kastli, jen moji trochu potlučenou. Tak jsme si ještě jednu půjčili a začali zkoušet nové motory. Můj jezdil slušně, ale byl strašně hlučný, a to měl nový pastorek, nový převod, novou osu. Vůle možná byla o chlup větší. Druhý motor nic, tak jsem vzaly vítězný motor z Tlumačova a začaly zkoušet H kola. krásně to fungovalo až do konce tréninku. Na ráno jsme ale nachystali kola z Tlumačova a při ranním tréninku se nám s nimi jezdilo dobře, rychlost už tam nebyla, ale cítili jsem se s autem dobře.
Jo a noční etapa se protáhla až k šesté ranní, což dávalo šanci na to, že nebudou všichni fit.
V ranním tréninku jsme tedy jen štelovali ovladač, a utvrzovali se v tom, že jsme vybrali auto správně. Jelikož nebyl k dispozici Závodnický čaj, dal jsem si na snídani malé pivo a hemenex. Čaj byl jediná chybička bufetu, který byl skvostný, na oběd byla i výtečná polévka. A guláš a vepřové a bábovka. Paráda.

B skupinu vyhráli Láďa Bezruč s Romanem Kalhousem - tedy mezi normalními lidmi, a nasadili celkem vysoko laťku. O další místa bojovali Vojtík-Kočí a juniorské superduo Johnny-RoKl. Juniorům umřel motůrek, a tak po rovině ztráceli desetinu, a těch rovin je tam víc.. Závod nezvládli domácí hvězdy Otíci, kola jim převracela auto na všech drážkách.
A skupinu jsme začali na zelené drážce, a hned jsem registroval, že mi to nejede jak v tréninku. Nicméně jsem kroužil obstojně do doby, než si mě vyhlídl Vořech (jestli se nepletu) a naremploval mne na mantinel. Tím mi utrhl pilota. To stačilo jen přitlačit zpět, ale trochu nám zatrnulo. Nicméně prognóza nebyla dobrá, až na nějaké 6 místo. To se nezlepšilo ani na modré, která byla zoufale pomalá a zdálo se nám, že i po rovině to jelo pomalu. Myslel jsem si, že nám umřel motor jak juniorům, on tam už moc uhlíků nemá. Ale pak na filové Jarda chytl druhý dech a na černé už to fičelo. Žlutá už byla pohoda a převzal jsem auto zase na oranžové a už jsem měl náskok na Bezručovce i stálé podroušené duo Mára-RoMo. Oranžovou jsem zvládl bez zaváhání, stejně tak i bílou, která fungovala lépe než středy. Tam mě teda někdo sestřelil přes 3 drážky, ale bez následků. Na červenou už jsem nastupoval s 8 koly náskoku na jezdce za mnou a víc jak 10 kol ztrátou na světové jedničky, tak už jsem jen vyklusával a sledoval souboj o čtvrté místo. To i přes výměnu pilotů v první jízde nakonec zvládli ti řvouni z noci, což si tedy snad ani nezasloužili.

Boj o 3. až 8. místo byl opravdu zajímavý, velmi vyrovnané.

1.

Flaisig/Karlík

485.59

6.982

2.

Horký/Reček

483.72

7.041

3.

Švanda/Klapka K.

466.90

7.222

4.

Plecitý Mar./Motyčka R.

461.56

6.197

5.

Janecký/Kalhous

459.68

7.346

6.

Stejskal/Štepánek

458.12

7.471

7.

Vojtík/Kočí

457.09

7.276

8.

Gotthardt/Klapka R.

455.08

7.401

9.

Hintenaus/Vítek

437.54

7.280

10.

Pačes O. Jun./Pačes O. sen.

433.55

7.531

11.

Kohout/Dorner

433.42

7.654

F1 a LMP už jsem jen vyklusával, nějak mi to nejelo a ani mě to moc nebavilo, nejsou to kategorie vhodné na tuhle dráhu.
Taky si příšte zkontroluju uložení předních kol F1, zaznamenal jsem tam nějake duté osy či trubičky a zúžené průměry na přední kola jako na isra f1. Tak to ne.

Celé výsledky budou na http://www.skoda-src.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat