pondělí 25. června 2018

EuroCup 2018 Tlumačov

EuroCup 2018 SRC Zlín - Tlumačov


Po 10 letech se vrátil EuroCup do Zlína, tedy přesněji do klubovny SRC Zlín v Tlumačově
Velmi solidní účast vyšperkoval Tonda Vojtík, aktuální Mistr světa ES-24 a světová dvojka ISRA.

Nedočkaví němečtí soudruzi přijeli už ve čtvrtek, ale trénink začal až v pátek v poledne. 
Z Hondy z Paky jsem měl poskládané motory, které jsem v Pace buď ani  nepoužil (>5A), nebo jeli dobře a nebrali moc ampér (<5A). Zkusili jsem napřed převod 6/42z, ale nedostali jsme se pod  5s na kolo. Zas takové zázraky ty naše motůrky nejsou. S 7/42z už to bylo rychlejší. Chassis JMS 2016 obstojně fungovalo, i druhé starší, tak jsem jen hledali nějaké slušné kolečka. Já jsem zkusil nějaké 4-15 a 8-15 a Roman vybíral mezi novými TKV 5-18 a TKV 8-17. Nová seďavá guma nevydrží celý závod, ale Euro Cup je pohoda závod s full servisem v pauze, takže 2 páry + jeden rezervní je správná volba. Já jsem nakonec sáhl po 8-17, jezdím o půl vteřiny pomaleji a nepočítal jsem ani s výměnou kol.
Před přejímkou jsem zjistil, že mám široké kola a Roman nesprávnou vůli tak jsem vše povolil a zkusil najít menší podložky. Pak jsem si přitáhl kolo tak, že jsem protočil červ a 3 minuty před koncem přejímky i tréninku jsem vzal dost velké rezervní kola a honem se je snažil zajet,  abych v kvalifikaci nebyl pro smích. Výsledkem bylo, že Roman odstartoval kvalifikaci s neutaženým kolem a i když pak zajel nejlepší lap, počítají se ujeté kola a tak to na něj zbyla skupina C a špatná dráha na start. Jo a smích na můj účet...
Já jsem quali zvládl slušně na 9. místo a vytouženou skupinu B.
Skupina C byla obtížná, Roman nezvládl těžkou černou, a taky roztrhal jeden pár kol, i tak to ale pak stačilo na všechny ze skupiny B kromě Jirky Cihláře. Já jsem se jen vozil, snažil se moc nepadat, měl jsem tvrdou kastli, ale neustále se na mě tlačil Námořník. A tak jsem nakonec byl rád, že jsem končil na bílé drážce, která mi nejvíc fungovala.
Ve skupině A od začátku jezdili Top JMS, Ma.Hojer, a Ma.Doležel. Nejlépe autíško fungovalo Doleželovi a po druhé jízdě jsem ho tipoval na vítěze. Měl ale od startu výhodu rychlejších drážek na rozdíl od TKV , který začal rozpačitě a ztrácel 6 kol na vedoucí trio. Od čtvrté jízdy, ale nasadil profesorskou jízdní strategii a 5 x 46 kol mu vyneslo vítězství, byť do poslední jízdy nastupoval ještě s kolem ztráty. Drobné problémy JMS i trápení MaDo s druhým párem kol ho ale katapultovali do vedení a k celkovému vítězství o 4 kola. 4 místo vybojoval J.Cihlář z béčka a Roman Kl. kupodivu udržel super 5. místo před Ma.Hojerem trápícím se v poslední jízdě na červené drážce.  


ES-G12

Rank Racer
Qual. best time
Qual. laps
Final
1. Antonín Vojtík
4.739
12,02
364.06
2. Jiří Míček sen.
4.817
13,05
360.38
3. Martin Doležel
4.785
12,27
359.23
4. Jiří Cihlář
5.067
11,31
357.20
5. Roman Klapka, žák
4.697
9,12
353.39
6. Martin Hojer
4.812
12,25
348.05
7. Miloš Hojer
5.101
10,28
344.41
8. Roman Motyčka
5.127
12,16
344.29
9. Uli Pietsch
5.290
11,40
330.40
10. Jakub Štrunc
5.331
10,20
330.05
11. Josef Kacíř
5.236
11,09
329.16
12. Zuzana Hojerová
4.910
12,16
329.08
13. Kamil Klapka
5.330
11,38
328.26
14. Thomas Trantura
5.488
10,21
325.39
15. Siggi Hochstein
5.454
11,16
324.33
16. Jiří Míček jun.
5.912
4,00
321.37
17. Monika Hochstein
5.523
10,23
299.29
18. Jarda Jäger
5.889
9,28
287.38
19. Pepa Čechura
5.803
10,07
281.38
20. Jiří Štrunc
5.339
10,28
279.21
21. Ivan Skalský
5.725
10,26
275.16
22. Werner Lange
5.433
10,33
272.00
23. Jaja Jäger, žák
5.779
10,33
271.16
24. Libor Kacíř
5.169
12,05
206.00

Z velkých sportů jsem měl obavu, ani jsem neměl chuť startovat, je to přece jen už na mě trochu rychlé a nemáme na tuhle kategorii vlastně žádný motor.
Naše dva závodní motory Voki 10M 23/25 jsou určené pro ES-32, nicméně alespoň ten novější z nich jede fakt dobře.
Kola jsem hned zvolili 5-18 a já si pak vzal i své oblíbené 8-15 (nechtěl jsem ani nijak jezdit moc rychle..)
Problém byl ale s tím, že můj motor vůbec nebrzdil (ještě jsem ho nerozebral, tak pořád nevím proč) a nebyl bych schopen jet na krajních drážkách. Tak jsem sáhl hluboko do kufru a vytáhl 4M 25/25 s kotvou, co mi kdysi dávno prodal Ji.Karlík abych měl nějaký rezervní motor na GrandPrix, co jsem kdysi pradávno jezdil. Dal jsem na to 6/41z a kupodivu objel kolo v solidním tempu pod 5sec. V neděli ráno mi ale JMS půjčil Juniorův motor (ani nevím přesně co to bylo) i s 6z 80pitch pastorkem a tak jsem mohl dát 6/45z a to se jinak vodí , to jede samo.
ES-24 už nejeli moravská esa MaDo ani JTC ani RoMo, nedostali na neděli opušták..
V lapu jsem zajel opatrně 4,7s, byť s měkkou kastlí a lepšími koly to muselo jet hodně pod 4,5
Pak jsem nevěřícně sledoval Romana jak se pokouší porazit v lapu Mistra světa, naštěstí/naneštěstí - jak pro koho, skončil v quali o 2 tisíciny druhý. Startovat z bílé je lepší a taky se nemusí platit Tradicionele Runde. Před startem závodu jsme tedy kopli panáka rumu, já tedy dva i za Romana a hlavně proto, abych se nebál. Závod ES-24 jsem nejel 4 roky !!
Jezdil jsem opatrně, ale solidně, pak jsem pokazil černou a fialovou, na žluté jsem se ale zmátořil, dal druhé kola, odčokoval, a začal bojovat s Kacíři a Štrunci o vítězství ve skupině. Poslední 4 jízdy se mě povedli, chvilku jsem i vedl a Pepa Kacíř na rychlé oranžové zaútočil ze 4 místa ve skupině a nakonec o kolo vyhrál. Byl to dobrý souboj a moje velmi slušná jízda.
V A skupině bylo o vítězi rozhodnuto po 3 jízdách , TKV vedl už o 15 kol. O druhé místo byl ale souboj do poslední sekundy. MA.Hojer finišoval na malých kolech, JMS s utrženým motorem a poškozeným chassis a Roman Kl. se špatnými (mými 8-15) koly (svoje sjel už v 7. jízdě)  a nevyváženým chassis - upadlo jedno letované závaží a druhé nechtělo ven.. Všichni 3 jeli poslední jízdu hrozně špatně, ale nakonec bral druhé místo Roman před JMS, na Martina zbyli brambory. Páte místo pro Pepu Kacíře a šestý, světe div se, já, druhý nejhorší automodelář na Moravě.
Poprvé jsem porazil Uliho, který nenašel v Tlumačově správný rytmus a bude muset zase zabodovat na dalších závodech v Bruhlu.


ES/24

Rank Racer
Qual.
Final
1. Antonín Vojtík
4.126
412.04
2. Roman Klapka, žák
4.128
376.08
3. Jiří Míček sen.
4.215
375.12
4. Martin Hojer
4.535
374.06
5. Josef Kacíř
4.549
362.07
6. Kamil Klapka
4.701
361.04
7. Zuzana Hojerová
4.245
359.38
8. Libor Kacíř
4.711
359.37
9. Jiří Štrunc
4.547
359.28
10. Uli Pietsch
4.529
356.07
11. Jakub Štrunc
4.721
351.19
12. Thomas Trantura
4.911
350.21
13. Pepa Čechura
5.344
350.16
14. Monika Hochstein
4.821
334.39
15. Siggi Hochstein
5.095
332.37
16. Werner Lange
4.881
330.10
17. Jaja Jäger, žák
5.006
312.07
18. Ivan Skalský
5.228
310.07
19. Miloš Hojer
4.520
233.00



Díky všem co přijeli, specielně Ma. Hojerovi a Thomasovi za soudcování.
A taky TKV za nastavení laťky a track Recordy :
lap 4,126 , v závodě pak nejlepší kolo : 4,058s (v tréninku  3,8s)

lap ES-G12 : 1 minuta - 13,05 kol, lap v závodě Ma.Hojer 4,533s

neděle 10. června 2018

Honda Cup 2018 Paka

Ech, to byl zase výlet.. Napřed 6 hodin v autě, pak došly párky (to zachránila sekaná), pak horká noc, pak 3 převody v závodě a nakonec jízda zpět v průtrži mračen..


V závodě pěkný souboj o vítězství Frankie - JTC.
A taky  pořadí na 3 - 7 místě se míchalo ještě v poslední minutě závodu.

Gugovice 11-17 fungovali pěkně, moje kola pak dojel v poslední jízdě Rosťa a zajel na nich svůj nejlepší nájezd.  Já jsem se sice trápil na zelené, ale to bylo spíše rukama, a taky kolizí bylo hodně ve všech skupinách. Ačkoli jsem nezabodoval, posunul jsem se v celkovém pořadí o místo vpřed. Mám suverénně nejvíc pomocných bodů..

Poř. Závodník
Kola celkem
Nej. kolo


1. František Poledna
1018.33
3.259
2. Jirka Cihlář
1015.81
3.255
3. Michal Pokorný
1006.06
3.236
4. Jan Gotthardt, žák
997.96
3.224
5. Didac Alfonso
995.53
3.324
6. Roman Kalhous
994.50
3.269
7. Tomáš Marek
994.10
3.252
8. Pavel Heřman
992.89
3.145
9. Jirka Karlík
984.65
3.233
10. Rosťa Sedlařík
983.31
3.315
11. Ladislav Hoška
962.83
3.338
12. Václav Kohout
958.59
3.356
13. Petr Hintenaus
945.44
3.324
14. Zdenek Chleborád
939.60
3.306
15. Ladislav Janecký
937.34
3.382
16. Kamil Klapka
937.31
3.240
17. Petr Vaněček
935.87
3.265
18. Tereza Filingerová
934.40
3.363
19. Jiří Počekajlo
925.51
3.415
20. Tomáš Stejskal
917.07
3.513
21. Roman Klapka, žák
912.30
3.344
22. Lukáš Tříska, žák
899.81
3.424
23. Pepa Čechura
899.47
3.359
24. Petr Filinger
897.72
3.550
25. Adam Trojan
883.61
3.487
26. Martin Majer
877.88
3.488
27. Adam Beran, žák
866.38
3.350
28. Luděk Piskač
819.00
3.381
29. Petr Karlík, žák
730.32
4.047
30. Jarda Vitek
225.00
3.372
31. Petr Štěpánek
18.00
3.880




neděle 27. května 2018

Morava Open 2018 - Pardubice

Morava Open opět ve východních Čechách. Jedna z nejlepších drah v republice bohužel v bunkru, který ještě spí zimním spánkem.

Kamióny se jeli ve slabé účasti, někteří jezdci přijeli až v sobotu. Druhé a čtvrté místo pro SRC Zlín.
Oranžové gumy sice pokořeny červenými, ale převálcovali oškubané modré...


Truck Cup

1.Tomáš Marek141.296.066
2.Roman Klapka138.256.339
3.Michal Pokorný138.246.302
4.Kamil Klapka135.346.450
5.Roman Motyčka133.146.722
6.Jaroslav Švanda130.326.653
7.Lukáš Tříska125.046.999
8.Adam Trojan110.017.304


Formule, co k tomu říct.. Domácí nezaváhali a obsadili pódium. Čtvrté místo uchmatnul skorodomácí Adam Beran, kterému jsem půjčil svou dětskou formuli s 16C motorem a slepovanými koly. Formule mu jezdila čím dál tím líp a ani na rovině nic neztrácel. Dobrá práce pro tým McLaren ! Já jsem na body neměl  ani Starosta, navíc jsem ustřihl kabel a ztratil 12 kol.


Formule 1/28

1.Tomáš Marek, Lotus247.035.419
2.Petr Vaněček, Lotus240.195.409
3.Roman Kalhous, Lotus236.275.581
4.Adam Beran, ž., McLaren235.035.679
5.František Poledna, Ferrari234.095.570
6.Roman Klapka, ž., ForceIndia234.045.688
7.Jiří Cihlář, ForceIndia233.225.565
8.Roman Motyčka, RedBull231.045.739
9.Jaroslav Švanda, Ferrari230.345.710
10.Michal Pokorný, RedBull229.155.641
11.Petr Sedlařík, Ferrari223.025.778
12.Rostislav Sedlařík, ForceIndia221.075.851
13.Jaroslav Vítek, McLaren209.035.994
14.Kamil Klapka, McLaren202.196.004
15.Adam Trojan, ž., Trutnovská nár. formule200.196.193
16.Lukáš Tříska, ž., Trutnovská nár. formule198.316.015


Do závodu G12 Moravy Open nastoupil poprvé v kariéře Tonda Vojtík, aktuální ISRA Mistr světa ES32 i ES24. Tak měl v závodě nejrychlejší autíčko, do posledního kola bojoval o třetí místo. Nakonec ale domácí duo Pat a Mat nad ním zvítězilo o jedno kolo. Závod suverénně vyhrál Frankie, před Jirkou Cihlářem. S žáků zabodoval jen Roman K. , Adam B. ustřihl vodítko. Já jsem si jel pro další skalp pana Švandy, ale vysypal jsem ložisko, když mi auto skočilo do druhé drážky a prorazilo mantinely za banánem..


G12

1.František Poledna734.154.214
2.Jiří Cihlář723.254.227
3.Tomáš Marek717.264.265
4.Petr Vaněček717.124.372
5.Antonín Vojtík716.284.160
6.Michal Pokorný697.254.344
7.Rostislav Sedlařík690.084.345
8.Roman Kalhous685.154.383
9.Roman Klapka, ž.680.194.511
10.Roman Motyčka669.004.333
11.Petr Sedlařík665.014.382
12.Jaroslav Švanda661.084.387
13.Jaroslav Vítek657.204.547
14.Lukáš Tříska, ž.655.264.678
15.Petr Štěpánek633.354.642
16.Adam Beran, ž.614.004.568
17.Kamil Klapka581.004.553
18.Adam Trojan, ž.542.365.118

Oranžové gumy na kamióny jsou u mě k dispozici , ceny mírné, výkon slušný, v Pardubicích se snad nesjeli ani o 0,05mm.

sobota 12. května 2018

Honda Cup 2018 Vídeň



Už dva roky se nám ve Vídni nedaří nic zajet. Tentokrát tedy proto, že jsem ani nenastoupil do závodu a syn se trápil tam, kde ostatní získávali.Taky černý převod na novém Cahoza pastorku se chová někdy divně a vydržel nám půl jízdy. Jinak dobré svezení na černé, žluté, a zelené drážce. zoufalství na modré i červené. Jednoznačně nejtěžší dráha v seriálu. Kola JK 815 fungovali v banánu dobře.

Celkové výsledky u žáků po polovině závodů jsou vyrovnané, Roman a Honza mají dvě vítězství, Adam jedno. Každý jel ale jen 3 závody

Závod vyhrál Járeček, 83 kol na žluté ! přitom průměr měl jen 77.5.
Amatér urazil vodítko a taky převod, jel na bednu, Honza taky převod a taky ho to stálo bednu.
Dido odjel výborný závod a po zásluze 3. místo.

Další závod je Paka, tam obhajujeme 4. místo. To bude obtížné, opět pojedeme z B skupiny.


Poř. Závodník
Kola celkem
Nej. kolo


1. Jaroslav Reček
626.75
5.142
2. Jiří Cihlář
611.35
5.408
3. Didac Alfonso
597.02
5.588
4. Jan Gotthardt, žák
594.16
5.357
5. Rosťa Sedlařík
593.61
5.481
6. Michal Pokorný
592.19
5.487
7. František Poledna
589.93
5.385
8. Zdenek Chleborád
582.28
5.557
9. Roman Kalhous
581.54
5.678
10. Pavel Heřman
572.07
5.581
11. Roman Klapka, žák
568.86
5.567
12. Tomáš Marek
566.74
5.326
13. Luděk Piskač
566.64
5.646
14. Adam Beran, žák
562.31
5.786
15. Josef Čechura
554.68
5.910
16. Jaroslav Švanda
546.02
5.770
17. Petr Filinger
540.03
5.887
18. Jiří Počekajlo
530.02
5.844
19. Martin Majer
510.99
6.141



pondělí 30. dubna 2018

Mistrovství ČR mládeže 2018 - Praha 7

Letošní mistrák se jel zase po delší době v Praze.
Na Praze 7 zbourali starou prehistorickou dráhu a do nových prostor si přivezli starou Strakonickou dráhu. Dráha je po úpravách a rekonstrukci v dobré kondici, zasloužila by si ale lepší zdroje.

První závod se jel už v pátek večer, závod Production 1:32 , tedy polomakety cestovních aut s "plechovými" podvozky - PR/32. Roman K. je mistr malých plechovek, s losovaným JK Falconem od roku 2014 neprohrál ve své kategorii, a poslední 3 mistrovství vyhrál i celkově..

Po jasné kvalifikaci pro Romana  - o dvě desetiny před druhým - byl pak závod už velmi vyrovnaný, a po 5 jízdě byli Roman a Adam v jednom kole. Pak ale Roman zabral, měl i víc štěstí, a vyhrál o dvě kola. O třetí místo celkově bojoval Lukáš s domácím borcem Štěpánem, který neskutečně využil domácího prostředí. Což se ukázalo naplno v dalších závodech.

1. Roman Klapka S 295.42 4.582
2. Adam Beran S 293.43 4.570
3. Štěpán Kovář M 287.21 4.531
4. Lukáš Tříska S 286.50 4.499


Do kategorie PR/24 , tedy velkých plechovek, zasáhl už i mistr světa WingCars a žákovský vítěz loňského ročníku prestižního seriálu Honda HSV Tour 2017, Honza Gotthardt. V kvalifikaci ale opět úřadoval Roman, tentokrát s desetinou náskoku na Honzu a Adama. Hned za nimi domácí superstar Štěpán.
Závod byl zkrácen na 8x2 minuty, v podstatě to byl sprint - kdo udělá chybu, nebo se namotá do skrumáže, bude bez medaile. Závod výborně rozjel Honza, který držel tempo a vyhýbal se nehodám. Ostatní se potloukli. Roman ve třetí jízdě s pokřiveným chassis ztratil 3 kola , naštěstí jsem si toho všiml a v pauze mezi jízdami podvozek trochu srovnal a dal mu šanci dohnat ztrátu. Po 6. jízdě byl Honza 4 kola před Adamem i Romanem, který velmi dobrou jízdou na těžké černé drážce stáhl ztrátu na Adama. Pak se začaly dít věci: špatně zapojený Honzův ovladač smazal jeho náskok. Honza pak nezvládal jízdu na bílé a červené drážce a kosil soupeře. Víc štěstí měl Adam, který výborně finišoval na oranžové a zaslouženě vyhrál svůj první titul ve starších žácích. Čtvrtý finišoval domácí Štěpán 3 okruhy před Lukášem. Až 6. místo pro prvního juniora Michala H. Starší žáci vládnou v posledních letech republikovým šampionátům.

1. Adam Beran S 234.18 3.697
2. Roman Klapka S 232.52 3.748
3. Jan Gotthardt S 228.59 3.717
4. Štěpán Kovář M 219.21 3.819

Do závodu Eurosport G12 jsme nasadili opět podvozek Club12 z MoravaOpen s cílem proklestit se do cíle bez úhony. Očekávali jsme dost velkou bitvu a kolize, rozdíly mezi modely byly už v kvalifikaci dost velké. Vyhrál ji Honza o 0,055s před Romanem a o dvě desetiny před Adamem.
Závod pak byla jedna velká bitva o vítězství mezi nejlepšími 4 závodníky mistrovství. Od začátku se ve vedení střídali Adam, Honza i Štěpán. Roman ztratil v prvních segmentech 4 okruhy a celý závod musel dohánět. Neustále se zlepšoval a doháněl ztrátu. Všichni 4 jezdili časy kolem 3,3sec a rozhodovaly jen zaviněné či nezaviněné kolize. První vypadl z boje o titul Honza, který dojel závod z roztrhlým kolem. Před posledním segmentem měl Roman ztrátu 2 okruhy a Štěpán 1 na Adama. Hned na začátku jízdy ztrátu oba smazali, a jezdili všichni tři v jednom kole. Roman výborným rekordním nájezdem 35 okruhů skvěle finišoval, ale na domácího šampiona to nestačilo. Stejně tak Adam finišující na těžké červené drážce nedokázal udržet Štěpána za zády a o čtvrt okruhu prohrál celkové pořadí. Nicméně dvakrát vyhrál soutěž starších žáků a stal se nejlepším závodníkem mistrovství.

1. Štěpán Kovář M 259.39 3.295
2. Adam Beran S 259.18 3.334
3. Roman Klapka S 258.25 3.278
4. Jan Gotthardt S 254.46 3.304

Ještě pár poznámek k pořadatelům: V posledních letech se nikdy nevyhlašovaly celkové výsledky jednotlivých závodních kategorií, na poháry by pak neměli šanci dosáhnout mladší žáci. Tady to bylo díky domácímu talentu jinak, ale pokud jsou 3 sady pohárů tak se dávají jednotlivým věkovým kategoriím podle výsledků ve všech 3 závodech. Stravování bylo vyhovující a stálo dost času a pak se musely jet ty sprinty na 2 minuty. To byla škoda.
Metrák měl ještě nějaký svérázný názor na výměnu pneu v závodě PR32. Budu to s ním muset ještě probrat u láhve rumu...

Celkové výsledky a foto zde:
http://scrc7.wz.cz/mcr2018.php

Co jsme jeli :
PR/32: JK Cheetah 11, 10/35, dobře vylosovaný motor JK Hawk Retro,  BPA Porsche #007
PR/24: JK Cheetah X25, 8/42, RedFox setup + 42° Proslot S16D, Mercedes EasySlot
ES-G12: Club 12, 7/43, Cahoza UL s brazil. magnety, 45° Koford X12, BPA Porsche #055

zapsal Kamil K.

neděle 22. dubna 2018

Morava Open 2018 - Mariánské Údolí

Další závod MO se jel na naší neoblíbené trati v Oudolí. 

Kamióny uchmatnul Gumídek , který teď machruje s novým motorem. 3. místo / 2 kola ztráty je dobrý počin, zlepšení o 5 kol oproti loňsku. Já jsem měl navíc. zlepšil jsem se o jedno kolo a jedno místo..


TruckKolaNej. kolo
1.Michal Pokorný86.135.212
2.Roman Motyčka85.065.330
3.Roman Klapka, ž84.165.278
4.František Poledna84.025.096
5.Jaroslav Švanda83.205.344
6.Kamil Klapka81.005.275
7.Rostislav Sedlařík80.045.383
8.Petr Zemánek73.035.704
9.Jiří Vrba69.256.100
10.Petr Motyčka68.036.005
11.Jaromír Býma62.025.254
12.Martin Neček34.005.290

Formule ovládl trošku nečekaně Frankie, poprvé se svou formulí zajel top.
Romanovi to jelo na 5. místo, ale 2 vypadnutí u pomalého nasazovače v posledním segentu ho stálo víc jak 2 kola..
I tak zlepšení o 4 kola, takže progres tam je.
Mě ruce nefungovali, takže bez bodu.


F1/28KolaNej. kolo
1.František Poledna161.044.205
2.Petr Sedlařík158.184.228
3.Martin Neček158.074.211
4.Jaroslav Švanda155.084.325
5.Michal Pokorný151.024.359
6.Rostislav Sedlařík150.064.283
7.Roman Klapka, ž149.154.447
8.Adam Ryšavý, ž149.124.459
9.Roman Motyčka148.274.466
10.Jaromír Býma144.034.228
11.Kamil Klapka140.024.513
12.Petr Zemánek136.274.499
13.Miroslav Vitula134.144.759
14.Petr Motyčka128.304.823
15.Jiří Vrba120.325.068

V G12 se nám po celou dobu tréninku nepozdávali ty nejlepší gumy na světě, přísně embargované, tak jsem zvolili 4-15 a 8-15 a k tomu potřebný pitstop na výměnu.

Nějak nerozumím těm nájezdům, loni jsme snad taky jeli 4x 7min a první měl  511 kol a nej čas 3,174. Že by to horko? Trochu se to v poledne zpomalilo, to jo..

Horko se asi podepsalo na vyšší úmrtnosti, 3 borci opravovali, 3 to museli vzdát.

4.místo je skvělé, ale příšte budeme muset nachystat lepší kočár.
Já jsem si rozložil chassis,  moh jsem doskákat na 5. fleku. Ale tady na mě aspoň bod zbyl

Jezdcem víkendu byl Neča, škoda kamiónů, tam to bylo na bednu , možná na vítězství


G12KolaNej. kolo
1.František Poledna462.323.332
2.Martin Neček452.043.414
3.Jaroslav Švanda446.063.365
4.Roman Klapka, ž431.193.571
5.Roman Motyčka422.113.416
6.Petr Motyčka405.163.678
7.Adam Ryšavý, ž402.203.744
8.Rostislav Sedlařík402.003.355
9.Petr Zemánek401.113.561
10.Kamil Klapka373.113.575
11.Miroslav Vitula364.044.193
12.Jiří Vrba354.134.148
13.Lukáš Zdražil,ž 336.163.991
14.Jaromír Býma272.003.468
15.Michal Pokorný261.003.447
16.Petr Sedlařík251.003.448




sepsal Kamil K.

pondělí 16. dubna 2018

Honda Cup 2018 Plzeň

Tak hele, já do té Plzně rád jezdím, párkrát jsem se tam fakt pěkně svezl, i dříve na wingcars. Ale tyhle Hondy mě moc nejdou. Neměl jsem sebou pilota ani team leadera, tak jsem vydržel 5 jízd (s prognózou 1003 kol). Držel jsem se dobře za domácím mladým zázrakem, ale pak jsem vyměnil kola.  A přestalo mi to jet. (asi jsem si vypnul omylem relé). Pak přišla červená a já si párkrát ťukl do mantinelu a nasál kastli. Jak jsem zpomalil, tak se přihnal domácí zázrak a sejmul mne. 50 kol jsem vyměňoval převod...
Pak zelená, vše už zase fungovalo, ale ztrátu jsem nedohnal.
Bufet a Záhorácký závitek je v Plzni jistota. Snad ten King jednou zapálí a postaví pěknou dráhu.



Poř.ZávodníkKola celkemNej. Lolo
1.Jarda Reček1034.053.030
2.Tomáš Marek1032.093.027
3.Jan Gotthardt, žák1022.043.058
4.Jirka Cihlář999.063.309
5.Pepa Čechura979.022.812
6.Pavel Heřman974.053.147
7.Martin Hojer967.023.311
8.Zdeněk Chleborád958.053.212
9.Petr Filinger946.023.148
10.Kamil Klapka940.003.263
11.Jaroslav Jager908.093.057
12.Rosťa Sedlařík908.003.279
13.Luděk Piskač889.003.229
14.Láďa Procházka859.043.273
15.Didac Alfonso829.082.720
16.Jiří Počekajlo826.093.223
17.Jája Jager, žák814.012.794
18.Martin Majer812.033.101
19.Siggi Hochstein783.002.974
20.Monika Hochstein754.062.523
21.Michal Pokorný713.003.389
22.Miloš Hojer452.003.378
23.František Poledna427.003.256