neděle 3. listopadu 2019

Morava Open Brno 2019

pár selfie pro začátek..







Po úspěšném říjnu, kdy jsem v Brně získal 3x 3.místo na Mouse Cupu a titul ve škodovkách ( a 2x jsem porazil božského Ládíka), jsem měl už letos splněno, tak jsem si ani nepostavil auto na G12 na Moravu. Po tragickém výkonu v Údolí, jsem neměl chuť se v G12 dál producírovat.
Nicméně boj syna o titul v kamionech mě donutil repasovat motor, co mi umřel na klubovkách v Údolí, a překopat vyvážení N-ka pro kamion. Tedy pomáhali mi šikovnější ruce... ale motor se mi pak podařilo, i když trochu křivě, obstojně naletovat, tak to fungovalo.
Souboj v kamiónech o vítězství se zdál být od tréninků pouze záležitostí hvězdné čtyřky Švandič, Gumvěd, RoKl a Rosťa. Jarda si nechal utéct kvalifikaci a výhodu dvou jízd na nejlepší drážce. V průběhu závodu všichni kromě RoKl ztratili jeden bod, tak k vítězství Romanovi stačilo druhé místo ve finálové jízdě. To teda bylo hodně napínavé po kolizi v prvním kole. Roman na zemi a s velkou ztrátou. Nakonec ale Rosťa až 4.místo a Roman to stáhl na 2. místo. To stačilo na vítězství v závodě i celém ročníku a mě to stálo majlant na baru.

Formulky v Brně nám nikdy moc nefungují, opět jsem zkoušel v tréninku 16C kotvu a jezdil jsem lehce časy  5,7 a to jsem pak v závodě s X12 vůbec nedal. RoKl pokazil závěr na černé drážce a o jeden bod prohrál boj o celkové 3. místo.

V G12 jsem nakonec ráno šel zkusit rezervní synovo auto a protože si hned vybral to lepší a zjistil jsem, že objedu kolo a rozumně rychle. Tak jsem nazul své oblíbené 4-15 a odjel nejlepší závod v sezóně. Pěkný souboj s Petrem Sedlaříkem jsme předvedli. Nakonec slušné 8. místo. Tak možná ještě pár závodů, kromě Údolí, odjedu..

RoKl se jen tak vozil v Áčku, na první dva neměl, ale nakonec porazil Jardu, který trpěl v Béčku. A tak to bylo 4. místo a obhájení celkového 3. místa v G12. Nové špunty 8-19 se osvědčili, vydrželi celý závod, i když jsme měli na startu milimetr a po závodě kola 16,8 a druhé 17,2 . Nebylo by špatné mít možnost v závodě přehodit si levé za pravé beztrestně ..

Výborné závody v Brně, bufet i dráha, za 3 týdny tu ještě bude Honda!

Brno - nejlepší klub 2019
G12  2019


nejlepší žáci MO 2019
Ferrari - nej. tým F1 2019


F1 2019
MO Brno, vítězové závodu G12 + F1
Kamióny Brno

Kamióny celkově 2019



Žádné komentáře:

Okomentovat