neděle 16. října 2022

Škodovky Jihlava 2022

 Mistři !



Škoda 130RS 2022

A2 - 2022

A6 - 2022

F1 - 2022

LMP - 2022

    Po ne úplně úspěšném závodě škodovek v Nové Pace, kde jsme ztratili z našeho náskoku, jsme přijeli do Jihlavy vybojovat náš druhý titul ve škodovkách. A první co se to jezdí jako MČR. Páteční trénink byl vlastně špatný, moje 3 nové motory nepředvedly nic, tak jsme se museli spolehnout na jeden jediný Jardův motor, co se hýbe. Nechali jsme vše na ráno. Výběr kol i vlastní trénink se závodním autem.
    V pátek se ale hlavně jeli makety. Opět jsem naladil červené P917 pro syna. Musel jsem ho maličko repasovat po té, co jsem mu v Pace hodně ubližoval a nic jsem tam nezajel. Tady to ale byl jiný průběh, opět souboj s MickyMousem o vítězství. V Tlumačově chybělo 29 segmentů, v Jihlavě 27..
Já jsem si opravil také pocuchanou bílou maketu P917, jak jsem potkal v Tlumačově někoho pod mostem .. Nový předek, jak na kastli tak na podvozku, pomohl a já uchmatnul třetí flek.


1.Petr Hintenaus92.437.297
2.Roman Klapka92.167.339
3.Kamil Klapka89.257.551


    V A2 se mi od Paky nedaří, 8. místo je propad dolů, ale bylo to hodně vyrovnané. Pipan opět útočil vítězství. V Pace chybělo půl kola, v Jihlavě jeden a půl.


1.Petr Hintenaus96.066.882
2.Petr Štěpánek94.247.134
3.Tomáš Stejskal90.347.390

    Noční rej se dá zrychleně popsat jako : klobásy, tlačenka, Plzeň, pokus o spánek, noční karamboly MM, těžké vstávání..
 
    Ráno jsme první tři jízdy tréninku věnovali jistotě na páčce na ojetých kolech. Pak jsme nasadili osvědčené kola, která ale neměla správný podklad. Nebylo nagumováno. Taky třeba makety se nesjeli ani o desetinu.  Tak na poslední jízdu tréninku nové a možná i dost velké H kola. Kupodivu to jelo fajn, a tak jsme po dlouhé době jeli tuhle směs. 
    Skupina B s hvězdnou posádkou Horký-Pokorný mohla trochu zamíchat bojem titul. Náš náskok 10b nebyl nepřekonatelný a oni nám sice teoreticky mohli pomoci, ale spíše nám měli sebrat body. A to se i stalo, ale žádný vliv to už nemělo.
     V béčku tedy vyhráli Laďa s Michalem, ale pěkný byl souboj o druhé místo. SRC Zlín proti Brnu, JMS přijel až ráno, tak neměl natrénováno, Luboš jel poslední jízdu suprově, nedal mu šanci se dotáhnout. Nájezd měli oba týmy slušný, čekal jsem že budou na 3-5 místě celkově.
    To už ale jela skupina A. Očekával jsem těžký start z červené, na nových kolech, jen 3 minuty zajetých. Jarda ale zajel dobře, sice Starosta začal na bílé výborně, 3 kola náskok, pak ale na červené o náskok přišel. Motyčkovci začali spíše vlažně, Roman se asi bál zapnout relé..
    To my jsem jeli naplno hned od začátku, dostal jsem auto na modré, ta funguje krásně, držel jsem tempo a téměř bez chyb jsem zvládl krajní žlutou už se 2 koly náskoku. Ovšem ne na MickeyMouse, ten na modré úplně lítal. Taky už jsem vzdal jet na první nebo druhé místo, ale 3. místo už bylo reálné. Do poslední jízdy nastoupil Jarda s malým náskokem, a už vyklusával. Nicméně v závěru dvojdrážka a šupa do mantinelu poškodila přední nápravu, tak jsme doklouzali cíle tak tak. Těsné třetí místo. Pro mě velmi překvapivé, nicméně krásný výsledek a dostatek bodů pro zisk titulu Mistra ČR.
    Třetí ve skupině tedy Roman s Márou, výborně jeli taky Petr Š, s Adamem, 5. místo tedy sebrali Brňákům. Vlastně všichni jezdí za Brno..
 
 
1.Hintenaus / Vítek496.056.321
2.Horký / Pokorný494.356.760
3.Švanda J. / Klapka K.488.066.743
4.Motyčka / Plecitý487.436.861
5.Švanda P. / Ryšavý484.156.556
6.Prchal / Pazdera483.086.909
7.Míček / Klapka R.481.327.012
8.Stejskal / Štěpánek471.096.990
9.Dörner / Kohout449.327.198
10.Němec S. / Němec T.448.087.059
11.Nováček / Švancara438.127.378
12.Vrba / Eliáš416.437.653


Velké díky ovšem patří i Rosťovi, který za mne zaskočil v prvním závodě. V Brně na MO to budeme řešit...
 
    Po obědě už jsem chtěl jen vyklusávat únavu ze škodovek. Ve formulích a LMP jsem nejel jeden závod a tak jsem nepočítal s nějakým umístěním. Hlavně ve formuli mám už motor čtvrtým rokem a vůbec se letos netvářil, že by se mu chtělo ještě závodit. Nicméně se furt točil, tak jsem mu nabrousil embarga 2 špunty, které se mě dlouho povalovali v boxu na kola. V tréninku se mě to moc nezdálo, a litoval jsem, že jsi taky neudělal embarga 1, jak radil Jarda. Ty jsem dal synovi a zdálo se to dobré. 
    JMS nabrousil ty nevyzpytatelné Mousovi špunty a celkem to trefil, po rovině mu to utíkalo, zbytek nějak  upáčkoval. V béčku jel Laďa a Pipan a oběma to stříkalo, tak se dalo čekat, že už je nikdo nedohoní. RoKl těsně za JMS, 3 metry.
    V A skupině se čekal souboj o titul, bratři Švandovi letos sbírali bodíky a už je nemohl nikdo ohrozit. Petr vedl o dva body, potřeboval dojet těsně za Jardou. Ve skupině jsem ale začal nejlíp já, nenamotal jsem se do úvodních kolizí a po chvíli jsem měl kolo náskok. Už ve warm-upu jsem cítil, že kola jedou, první dvě skupiny zřejmě udělaly formulím dobrou stopu. Až do 4 jízdy jsem jel na 3 místo. nevěděl jsem ale jaký mám asi náskok, na červené jsem zbytečně tlačil, udělal chybu. Pak jsem se to snažil dohnat na zelené, a zas chyba. 5 místo ale super, těšila mě volba pneu.
    Výsledky až do 15. místa velmi vyrovnané, bráchové nakonec až 11. a 12. což stačilo Petrovi Š. k titulu. Gratulace.

1.Vladimír Horký113.306.056
2.Petr Štěpánek111.106.106
3.Jiří Míček108.106.301
4.Roman Klapka108.076.247
5.Kamil Klapka107.036.350

    Na LMP jsem si dal opět ty samé špunty a synovi jsem zkusil dát Alphy. Zdálo se to v tréninku dobré, tak jsme to tak nechali. JMS v céčku nastavil laťku vysoko, ale v béčku využil RoKl dobré kola a hlavně jediný motor, který jsem letos našel, co trošku jede. Druhé letošní vítězství, ale jen 3 odjeté závody, na celkové umístění na bedně málo.
    Můj motor už má něco za sebou, ale točí obstojně, tak jsem kroužil a kroužil až jsem si vykroužil 2. místo o 3 metry před JMS. SRC Zlín obsadilo pódium, zřejmě slušný oddíl..
    Jardovi stačilo 4. místo na titul, a já kupodivu druhý celkově, Venda až 10. místo a při stejných bodech pro mne rozhodly dvě druhá místa. Takže nečekaný sukcess na závěr.

1.Roman Klapka119.055.667
2.Kamil Klapka117.405.790
3.Jiři Míček117.345.718
4.Jarda Švanda115.065.928
5.Adam Ryšavý113.075.907

všechny výsledky tady : www.skoda-src.cz
 

1 komentář:

  1. ještě že jsem vydržel až do konce jak to dopadne. Titulem má cena narostla do neuvěřitelných výšin.

    OdpovědětVymazat