sobota 19. listopadu 2022

Morava Open 2022 - Brno

Bez dvou hlavních soupeřů o tituly MR G12 a F1 se celkem úspěšně obešel závěr Moravy Open v Brně. Frankie a JTC dali přednost pouti v Plzni, tak jsme toho využili, zabodovali a vylepšili si pozice v celkovém pořadí.

V kamiónech byl RoKl po dlouhé době opět favoritem, po výborném výkonu na klubových závodech pár dní předem. Kvalifikaci vyhrál s přehledem a tempo vydrželo až do finálové jízdy. Ta byla nadmíru vyrovnaná, krátce před koncem ale Gumídek zaútočil vypadnutím, vyřadil oba své soupeře a zařídil vítězství pro Jardu, sobě druhý flek a RoKl tedy třetí. Ale jinak moc pěkný závod. Celkovým vítězem Jarda Švanda, dvě vítězství a 3 druhá místa, Rosťa druhý flek, 1 vítězství a 2 druhá místa. Třetí místo celkově pro RoKl.

Následoval decentní večer, kdy jsme ochutnali vše co nabízela brněnská kantýna : fazolový guláš, klobása, párky, půlnoční utopenec. Připili jsme si na Policii ČR, která vypátrala pitomce, kteří vykradli klubovnu v Tlumačově a předala nám velkou část ztracených věcí. Taktéž se zapili úspěchy na poli modelářském, velká vítězství na BPA a škodovkách.

Ráno po vajíčkách a štrůdlu se mi moc nechtělo do tréninku, nicméně jsme odjeli pár kol. Vyřadili jsme, jak už je pravidlem v poslední době, nejlepší model ze 4 nachystaných. Nejlepší byl papírově, ale na dráze se nám to nezdálo. Čtverka byla jen na zajíždění dráhy, tak jsme měli dvě G12 na závod. Rokl si vybíral první a vyptal si tam Alpha Primo, mě se libíli Piraně, tak jsem po dlouhé době nejel své oblíbené 4-15. Taky už mám poslední rozlučkový pár..

Formule jsem dolaďoval až při tréninku G12 a tak jsme dali na dráhu přímo závodní stroje, s tím že jen zajedeme kola. Motorům dochází uhlíky, tak málo brzdí, ale nemám je čím nahradit, tak uvidíme s čím budeme jezdit příští rok. Udělal jsem si pro sebe kola slepením zbytků mých starých dobrých wrapatých JK kol. Kupodivu to fungovalo dobře, není to pravidlem. Tak jsem odjel závod. Ovšem strašlivě mě potrápila nejlepší drážka bílá, kde jsem 6x vypadl nedobržděním po rovině, na červené jsem pak zachraníl bod za desáté místo.
RoKl si s nebrzdícím autíškem poradil líp, vedl závod až do bílé, kde taktéž ztratil. Ale nakonec výborné druhé místo, spokojenost. Velmi vyrovnané finále, bez divočáků krásný závod. 

V G12 jsem chtěl jen kroužit, a sebrat nějaký bodík. Nicméně v B skupině jsem měl obvyklé soupeře, Petr S. a Roman Kalhous, jediný zástupce Pardubic v Brně. Na ty si občas troufnu, tedy ve formulích mi ujeli o parník, tak jsem chtěl trochu vzdorovat v G12, kde mi to jde líp. Využil jsem start na bílé a získal malý náskok, pak jsem byl moc opatrný na červené. Pak ale výborna zelená i žlutá drážka, velmi opatrný jsem byl na černé, kterou prostě neumím. Petr musel opravovat, tak z našeho souboje o vítězství ve skupině utekl, v poslední jízdě ale Roman na černé a já modrá, dostal 8 kol ! Velký sukcess. Ani jednou jsem nevypadl. Namísto Petra bojoval o pozice taky Jarek Býma, ale pokazil černou hodně, jinak by byl druhý.

 A skupina nepřekvapivě jela jinou ligu. Tedy vlastně jen Rosťa a Gumídek, RoKl za nima vlál a nestíhal je, RoMo tentokrát neměl tovární přímou podporu a tak začal vlažně a nakone mě nedohnal. Taky Jarda Švanda začal opatrně a padavě, tak to vypadalo, že budu celkově čtvrtý, závěr ale domací borec zvládl, a nedal mi čuchnout k bramborové medaili. Gumídek končil na černé a nevsadil bych si na něj, Rosťa lítal, doháněl v poslední jízdě 2 kola. Gumídek zkušeně držel skvělé tempo a zaslouženě vyhrál.

 Na závěr jsme rozdělili poháry za celý rok, fotky jsou tedy bez Frankieho, JTC i Amatéra, tož si je tam musíte domyslet..

Truck Cup Brno

MO Brno  F1+G12

Truck depo



Truck Cup 2022 podium

F1 2022 podium

F1 team 2022 - Ferrari

G12 2022 podium

 

 Výsledky na www.moravaopen.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat