neděle 13. října 2024

Brněnská Hodinovka v Jihlavě 2024

    Poslední závod letošních škodovek se jel u nerudných bratří v Jihlavě. Tedy byli na nás extrémě hodní, vše šlapalo podle plánu a závody se povedly na jedničku.

    Jediná kaňka byla způsobena podzimní virovou sezonou, postupně odpadli Amatér, RoKl i Thomas. Což byla škoda, očekával se velký souboj o titul, takhle to schlamstl Lukáš. Ale jezdí dobře, titul mu tedy náleží.

Lukáš tedy oslavil titul s předstihem, pak měl asi dvouhodinou přednášku o předních kolech, pak si koupil dvě nové chassis a pokoušel se je po půlnoci sestavit..

    Ale ještě před tím se jel závod maket. Posledni závod s pravýma maketama, příští rok zkusíme jezdit s pěknýma brazilskýma lexankama. Já jsem měl ještě šanci na titul, tak jsem si vzal Lolu, se kterou v předešlém závodě RoKl suverénně zvítězil. A hned jsem zjistil proč. Motor se konečně chytl a auto jsme vyladili tak, že jsem s přehledem vyhrál. Jarda jel připosraně na 3. místo, které mu zaručovalo vítězství v seriálu o jeden bod. Tak se i stalo. Pěkný závod, je to vždy i dobrý trénink na škodovky, které jedou jen o malinko rychleji.

    Ranní trénink u mě už nezměnil nic, tak jsem šel na přejímku zvesela. Hned jsem byl vyhozen, že mám malé kola. Dal jsem tedy rezervní, ale pořád nechápu, jak je možné, že jsem měl jedno kolo menší.
    Takže napřed mi sežrali pacholci vajíčka, a pak ta přejímka. Naštěstí jsem snídal už po půlnoci párky, tak jsem to zvládl. Pivo napůl s Jardou mi zvedlo náladu, o kterou jsem přišel, když jsem nastoupil jezdit. Rezervní kola, byť naprosto stejná, jsem ráno nestihl zajet, tak mě potrápila první dvě jízdy. Pak jsem to srovnal a jezdil obstojně, nicméně krajní drážky jsem pokazil a nakonec spadl pro druhou půlhodinu do B skupiny. Pan Míček suverénně vyhrál a tak se bojovalo ve druhém závodě o druhé a třetí místo.
    Tam už jsem zabral, kola už fungovala bezvadně a vyhrál jsem béčko o parník. Čekal jsem, že se celé áčko taky ještě zlepší, ale nebylo to tak, tak jsem těsně dojel 4. A tak je škoda, že jsem pokazil ten první závod. Celkově mě to stačilo na 5. místo. Takže jsem vlasně hodně spokojený.

1. Jiří Míček 28
2. Lukáš Prchal 26
3. Petr Švanda 23
4. Roman Motyčka 22
5. Kamil Klapka 18
6. Lubomír Pazdera 18
7. Jarda Švanda 18
8. Jiří Nováček 15
9. Adam Ryšavý 12
10. Jiří Eliáš 9
11. Ladislav Janecký 9
12. Ivo Janík 5
13. Jiří Vrba 5
14. Michal Bartoš 2
pódium škodovky Jihlava

    Po obědě jsme tedy ještě naladili Formule. Letos jsem nic ve formulích nezajel, jednou jsem si je dokonce zapoměl přivézt na závod. Takže bez velkého očekávání, ale s naší asi lepší formulí jsem vyhrál B skupinu. Pak jsem při nasazování skupiny zjistil, že áčko nejsou moc rychlí, a že budu určitě 3.
Nakonec trocha štěstí, když JMS ohnul nápravu a Petr vypadl v poslední jízdě a díky tomu už mě nedojel. První závod formulí co jsem vyhrál. A bylo to kvůli tričku, ale nikdo mě v něm nevyfotil..

1. Kamil Klapka 166.14
2. Petr Švanda 165.36
3. Jiří Míček 165.12
4. Ladislav Janecký 161.23
5. Jiří Nováček 159.30

V LMP jsem si věřil víc, mám nový motor, a zdá se, že trochu jede. Nasadil jsem JA10 gumy, stejně jako na formuli a hned jsem viděl, že to funguje. B skupinu vyhrál Láďa Bezruč, ale dvě drážky pokazil, tak jsem si na něj věřil. Vystartoval jsem jako blesk a hned jsem taky zjistil, že jen pan Míček mi stíhá. Ostatní nasadili nějaké plouživé lemry. S panem Míčkem jsme se taky hned pěkně potloukli, ale dál to byl pěkný souboj, do poslední jízdy jsme najížděli vedle sebe se stejným nájezdem. Já jsem ale jel krajní drážku, tak jsem dostal kolo. Ale spokojenost veliká.

1. Jiři Míček 186.20
2. Kamil Klapka 185.21
3. Petr Švanda 182.46
4. Ladislav Janecký 176.20
5. Lukáš Prchal 174.20

Vydařené závody, dráha výborná, 4 vítězství pro SRC Zlín.
Brzo tu pojedeme MoravaOpen, už se těším.

    Vyhlášení výsledků za rok 2024

Škoda 130 RS Cup:

1. Lukáš Prchal 54
2. Tomáš Marek 42
3. Roman Klapka 42
4. Jiří Míček 33
5. Jaroslav Švanda 23
6. Petr Švanda 19
Škodovky 2024 1.-6. místo, chybí RoKl a Amatér

Makety 2024

F1 2024

LMP 2024

Vítězný tým ŠPO - Škoda 130RS Cup 2024


výsledky na webu SRC Brno



Žádné komentáře:

Okomentovat