Tak, a byli jsme tam zase. V Luštěnicích. Paka vybouchla, tak jsme dorazili na možná poslední letošní závody.
Vzal jsem sebou syna, bo můj mitfára odpočíval v práci. Přijeli skoro stejní závodníci jak před 14 dny, tak se čekalo podobné pořadí. Minule ale několik týmů zajelo výrazně pod své možnosti, tak jsem nečekal že obhájíme 3. místo.
Napřed se ale jely makety. A6 červené Porsche 917 jsem si trochu opravil po posledních závodních karambolech, dal jsem i nového pilota a vytiskl jsem si nový kryt motoru. Držel jsem se od začátku na 3. místě, pak jsem zabral a dostal se před Láďu Bezruče na druhé místo,. No a pak jsem pokazil černou drážku a Láďa si mě poslední dvě jízdy pohlídal. Pěkný souboj. (potřebuju nový motor..)
V A2 mám nejlepší poměr rychlost modelu vs. ruce ze zbytku startovního pole (kromě promotéra), tak ty druhé místa teď sbírám suverénně.
Následoval trénink škodovek přerušený schůzí, no spíše debatním kroužkem. Velmi nesměroplatně jsme si odhlasovali zmrazení vývoje podvozků na škodovky na asi 3 roky. Pak jsem ještě chtěli doplnit kalendář na příští rok, ale tady myslím bude dobré počkat do února, do prvního závodu nové sezóny. Pokud se nepojede v ČB, pokud tedy zavřou tu Hardtmuthovu vilu, zkusíme Brno. Ale to je už za 3 týdny a Plukovník má s námi jiné záměry (Nebude von po odměňování Zé-Manem generál?). Taky jsme ješte upravili startovné pro příští rok.
Škodovky začali nejlépe Flasig/Vosička ve skupině B, Pavel vyhrál minule s Jirkou Karlíkem, teď svůj výkon zopakovali téměř na metr přesně. Johnny a Frankie naladili auto slušně (trénovali asi do 4 do rána) ale nakonec celkově jen 4. místo. V B skupině ještě zazářili Kalhous s Ládou Bezručem, najeli o 15 kol víc než minule a mě se hned udělalo nevolno..
Nastoupil jsem na bílou a pokazil co se dalo. Pak jsem se uklidnil na červené a na zelené už jsem najel to co jsem měl plánu. Dal jsem to synovi ať to zachrání.. Dostal se MickeyMousovi na půl kola, ale ten zabral a kontroloval si pozici před námi. Oba týmy se tak vyhoupli před Láďu s Romanem.
Zajímavější než souboj o páté místo byl ale souboj o vítězství. Tam vedli sice od začátku Esa H+R ale Mára s RoMo jim stačili. Po šesté jízdě byl tedy náskok 4 kola, a zdálo se to rozhodnuté, ale poslední dvě drážky byli famózní, Mára jezdil pod 6,8. Ty časy ze spytechu nelžou. Kdyby byl závod o 2-3 minuty delší.. Moc pěkné.
1. | Horký/Reček | 497.00 | 6.878 |
2. | Plecity/Motycka | 496.06 | 6.790 |
3. | Flaisig/Vosicka | 485.47 | 6.967 |
4. | Gotthardt/Poledna | 481.00 | 6.988 |
5. | Hintenaus/Vitek | 478.61 | 7.036 |
6. | Klapka R. Klapka K. | 476.57 | 7.074 |
7. | Janecky/Kalhous | 475.54 | 6.997 |
8. | Paces/Paces | 469.19 | 7.304 |
9. | Stejskal/Stepanek | 459.15 | 7.329 |
10. | Vojtik/Koci | 454.36 | 7.198 |
11. | Kohout/Dorner | 440.81 | 6.098 |
12. | Nemec T. Nemec S. | 427.45 | 7.617 |
13. | Benes Hoska | 417.52 | 7.416 |
Po vyčerpávajícím závodě jsem tedy ještě zkusili zajet něco ve formulích. Dal jsem jiný motor než posledně a jezdili jsme s oběma formulemi stejně , o 0,7 desetiny na kolo od prvních 3. Něco je špatně.
Samozřejmě podvodníci s předníma kolama, nějak se to musí vyřešit. Tohle jsou rentál auta. Myslím, že by to dokonce mělo zůstat tak, jak je to vymyšlené, tedy volná ložiska vepředu. I když to dělá rambajz.
Johnny je vzadu, protože se mu uvolnil motor, no nakonec to opravil..
1. | Frantisek Poledna | 154.73 | 5.926 |
2. | Jaroslav Reček | 154.36 | 5.941 |
3. | Pavel Flaisig | 151.28 | 5.946 |
4. | Vladimír Horký | 147.72 | 6.246 |
5. | Jaroslav Vitek | 139.03 | 6.609 |
6. | Kamil Klapka | 138.08 | 6.601 |
7. | Roman Klapka | 137.69 | 6.552 |
8. | Tomáš Stejskal | 135.96 | 6.456 |
9. | Václav Kohout | 134.54 | 6.716 |
10. | Ladislav Hoška | 133.46 | 6.691 |
11. | Jan Gotthardt | 129.99 | 6.104 |
12. | Jaroslav Dörner | 128.82 | 6.868 |
13. | Zdeněk Beneš | 121.76 | 6.772 |
V LMP byla i legrace, tedy Jarda vrátil porážku Frankiemu, Laďa Horký tlačil to Frankieho B autíško očima, aby porazil aspoň juniory.. Já jsem měl lepší motor než Laďa, ale nešáskovalo mě to tak pěkně a pak ty ruce.. Dvakrát jsem si naběhl na vyhození z drážky a to mě stálo 7. místo. 3x mě v sobotu porazil Starosta o kolo, nedostane už meruňkovici ani kdyby na kolenách klečel..
Johnny opět vzadu, jezdil špatně, padal, zoufalství.. Před skupinou A začal Derniš hledat svoje autíško. a našel v depu jen stejné, ale Johnnyho. Dostal tedy zpět své auto, už tam neměl 1,5mm světlost, tak s tím pak zajel o 5 kol víc než Johnny..
1. | Jaroslav Reček | 166.46 | 5.476 | |
2. | Frantisek Poledna | 165.95 | 5.519 | |
3. | Pavel Flaisig | 162.13 | 5.672 | |
4. | Vladimír Horký | 159.37 | 5.746 | |
5. | Roman Klapka | 159.16 | 5.790 | |
6. | Miroslav Vosička | 157.04 | 5.662 | |
7. | Jaroslav Vitek | 151.78 | 5.879 | |
8. | Kamil Klapka | 150.12 | 5.990 | |
9. | Jaroslav Dörner | 145.41 | 6.156 | |
10. | Václav Kohout | 141.88 | 6.211 | |
11. | Jan Gotthardt | 140.56 | 5.951 | |
12. | Zdeněk Beneš | 139.02 | 6.095 |