neděle 4. října 2020

Morava Open 2020 - Brno

Doba koronavirová odfoukla pořádání MO z Mar.Údolí do Brna. To mě celkem potěšilo, protože v Brně mi to jde trochu líp. Závod byl jen jednodenní, tak jsme přijeli ráno v 7 mezi prvními a tloukli na dveře. Za chvíli nás Jarda pustil dovnitř a začali jsme zajíždět dráhu s G12. Zkusili jsme repasovaný motor s Koford magnety, ale strašlivě brzdil. I když se časem trochu povolil, syn si vybral druhý model s cahoza magnety, který sice neměl tu akceleraci, ale jezdil v podstatě sám.. Já jsem musel rychle přebít motor, můj chcípáček byl úplně slabý. Naštěstí jsem v pátek repasoval ještě jeden motor, a ten jel moc pěkně. Pak už jsme začali trénovat formule.
Tam jsem si nachystal starý 16C motor, který jsem chtěl jet v Brně už vloni, ale kola si s ním tentokrát nerozuměla, tak jsem vzal svou druhou formuli s Proslot motorem, a ještě nabrousil jsem Radlíčkovi MPR kola, ale stihl jsem v tréninku objet jen pár kol na černé.
Hned po tréninku se jela kvalifikace. Na závod přijel taky Laďa Horký, o X letech opět na MO. Dostal formulku od Frankieho, ale jel první, nevěděl kolik tak asi zajet. A taky nestihl zahřát kola a zajet lepší čas než na 6. místo a spadl do skupiny B. 15 lidí - 3x5 skupiny. Což byla potom škoda.
Synovi jsem nabrousil ty anglické kolečka, ty se povedly. Nevěřil sám svým očím, že zajel čas pod 5,4.

1.František Poledna  
5.349
2.Jiří Cihlář5.357
3.Roman Klapka5.388
4.Jaroslav Švanda5.403
5.Michal Pokorný5.485
6.Vladimír Horký5.507

V C skupině jsem si celkem slušně zajezdil, ale trvalo mi 3 jízdy, než jsem se naučil jezdit. Bez delšího tréninku mi to moc nejde, Kola celkem jo, ale do Jihlavy na novou dráhu si nachystám 'svoje' staré JK, ještě mám 3 páry.
V béčku neměl Laďa soupeře, tak neměl srovnání, ale odjezdil to dobře. RoMo ani Mado ani Rosťa mu nestačili. Nicméně jsem očekával, že A skupina bude lepší.
A to se potvrdilo. Celých šest jízd byl jeden obrovský souboj o vítězství. Gumídek tedy začal trochu vlažně, ale pak zabral a jel dobře. Bojoval na dálku o páté místo s Laďou, ale o pár segmentů prohrál.
Ostatní ale jeli na na vítězství až do konce. Před poslední jízdou byli první 4 v kole. V poslední jízdě ale Jarda na černé, tak to bylo těžké, takže 4.místo celkově. Ostatní ale bojovali do poslední sekundy a výsledek byl Frankie - RoKl - JTC. Všichni si zasloužili vyhrát, výborný závod.

1.František Poledna188.495.265
2.Roman Klapka188.305.305
3.Jiří Cihlář188.135.237
4.Jaroslav Švanda186.345.394
5.Vladimír Horký183.035.355
6.Michal Pokorný182.455.435

Nepodařilo se tedy porazit Frankieho a dostat juniora na první místo. ale bylo to blízko.
Během závodu jsem se trochu chlubil, jakou jsem postavil formuli. Ale mám na tom jen maličký podíl. Kastli nastříkal a polepil JTC, fajnové kola sehnal taky JTC, chassis sestavil a magnety do motoru vybrousil Frankie, výbornou kotvu sehnal MaDo, fousy, pastorek a rovnou osu dodal JMS, převod Cahoza, červíky a podložky jsou HRC. Já jsem jen nabastlil přední kola z nějaký starých wingkárových hliníkových kol.. a naletoval motor.

Tak dosť bolo reklám.. Po obědě, tedy po párečkách a kávě, jsem se vrhli na G12. Syn vytvářel závod, tak mě šoupl do C namísto Ladi. Nechtěli jsme, aby prožil šok skupiny C. To už by se třeba nevrátil. To já si libuju v předjíždění o fous slabších závodníků, a navíc jsem tam měl silného soupeře. Roman Kalhous přijel reprezentovat Východní Čechy, které se již dávno chtějí připojit naplno k Moravě a jelo mu to pěkně. Ale byl jsem asi o kolo předním, než mě postihla nehoda, a zánovní převůdek (nebudu říkat výrobce, bo ten by se čertil) odešel na věčnost. Vzal jsem z krabičky plné podobných další a ten vydržel jen kolo. Další pokus už vyšel a já jsem tedy jen spokojeně dojel závod na svých 4-15 gumách. A testoval jsem jen motor. Do Jihlavy se po repasi bude hodit.

V B skupině Laďa poznal, že i Béčko je kruté a po nehodě v podstatě rozlámal nezlomitelné chassis.  Naštěstí český modelář si vystačí se skleněnkou, a tak po chvilce nic nebránilo ke stíhací jízdě na RoKl. Ten začal dobře, ale na konci třetí jízdy nastal zkrat na motoru po sérii nezaviněných karambolů a než jsem na to přišel.. ech trochu moje chyba. Asi moc dlouhý shunt . Konec nadějí na bednu a až 8. místo.
A skupina pak byl očekávaný souboj Frankie - JTC. Napřed to vypadalo že Jirkovi umírá motor, pak ale dostal takovou ránu, že se motor vzpamatoval a byl rychlejší jak Frankie. Černá drážka to ale pokazila..

1.František Poledna 
  545.36
  4.323
2.Jiří Cihlář534.154.300
3.Vladimír Horký524.014.353
4.Jaroslav Švanda516.154.369
5.Rostislav Sedlařík515.464.350
6.Michal Pokorný514.044.433
7.Roman Kalhous510.014.428
8.Roman Klapka502.074.406


F1 + G12








 

Kamiony jsme jeli až na závěr, a to byla chyba. Naše oranžové kola na nagumované dráze moc nejedou. Nakonec jsme nastoupili a nějak to odjeli, ale nestojí to za řeč...

S půjčeným kamionem vyhrál Frankie..









Výsledku jsou zde

pondělí 28. září 2020

Škodovky v Luštěnicích podruhé

Tak, a byli jsme tam zase. V Luštěnicích. Paka vybouchla, tak jsme dorazili na možná poslední letošní závody.
Vzal jsem sebou syna, bo můj mitfára odpočíval v práci. Přijeli skoro stejní závodníci jak před 14 dny, tak se čekalo podobné pořadí. Minule ale několik týmů zajelo výrazně pod své možnosti, tak jsem nečekal že obhájíme 3. místo.
Napřed se ale jely makety. A6 červené Porsche 917 jsem si trochu opravil po posledních závodních karambolech, dal jsem i nového pilota a vytiskl jsem si nový kryt motoru. Držel jsem se od začátku na 3. místě, pak jsem zabral a dostal se před Láďu Bezruče na druhé místo,. No a pak jsem pokazil černou drážku a Láďa si mě poslední dvě jízdy pohlídal. Pěkný souboj. (potřebuju nový motor..)
V A2 mám nejlepší poměr rychlost modelu vs. ruce ze zbytku startovního pole (kromě promotéra), tak ty druhé místa teď sbírám suverénně.
Následoval trénink škodovek přerušený schůzí, no spíše debatním kroužkem. Velmi nesměroplatně jsme si odhlasovali zmrazení vývoje podvozků na škodovky na asi 3 roky. Pak jsem ještě chtěli doplnit kalendář na příští rok, ale tady myslím bude dobré počkat do února, do prvního závodu nové sezóny. Pokud se nepojede v ČB, pokud tedy zavřou tu Hardtmuthovu vilu, zkusíme Brno. Ale to je už za 3 týdny a Plukovník má s námi jiné záměry (Nebude von po odměňování Zé-Manem generál?). Taky jsme ješte upravili startovné pro příští rok.

Škodovky začali nejlépe Flasig/Vosička ve skupině B, Pavel vyhrál minule s Jirkou Karlíkem, teď svůj výkon zopakovali téměř na metr přesně.  Johnny a Frankie naladili auto slušně (trénovali asi do 4 do rána) ale nakonec celkově jen 4. místo. V B skupině ještě zazářili Kalhous s Ládou Bezručem, najeli o 15 kol víc než minule a mě se hned udělalo nevolno..
Nastoupil jsem na bílou a pokazil co se dalo. Pak jsem se uklidnil na červené a na zelené už jsem najel to co jsem měl plánu. Dal jsem to synovi ať to zachrání.. Dostal se MickeyMousovi na půl kola, ale ten zabral a kontroloval si pozici před námi. Oba týmy se tak vyhoupli před Láďu s Romanem.
Zajímavější než souboj o páté místo byl ale souboj o vítězství. Tam vedli sice od začátku Esa H+R ale Mára s RoMo jim stačili. Po šesté jízdě byl tedy náskok 4 kola, a zdálo se to rozhodnuté, ale poslední dvě drážky byli famózní, Mára jezdil  pod 6,8. Ty časy ze spytechu nelžou. Kdyby byl závod o 2-3 minuty delší.. Moc pěkné.

1.Horký/Reček 497.006.878
2.Plecity/Motycka 496.066.790
3.Flaisig/Vosicka 485.476.967
4.Gotthardt/Poledna 481.006.988
5.Hintenaus/Vitek 478.617.036
6.Klapka R. Klapka K.476.577.074
7.Janecky/Kalhous 475.546.997
8.Paces/Paces 469.197.304
9.Stejskal/Stepanek 459.157.329
10.Vojtik/Koci 454.367.198
11.Kohout/Dorner 440.816.098
12.Nemec T. Nemec S.427.457.617
13.Benes Hoska417.527.416

Po vyčerpávajícím závodě jsem tedy ještě zkusili zajet něco ve formulích. Dal jsem jiný motor než posledně a jezdili jsme s oběma formulemi stejně , o 0,7 desetiny na kolo od prvních 3.  Něco je špatně.
Samozřejmě podvodníci s předníma kolama, nějak se to musí vyřešit. Tohle jsou rentál auta. Myslím, že by to dokonce mělo zůstat tak, jak je to vymyšlené, tedy volná ložiska vepředu. I když to dělá rambajz.
Johnny je vzadu, protože se mu uvolnil motor, no nakonec to opravil..

1.Frantisek Poledna154.735.926
2.Jaroslav Reček154.365.941
3.Pavel Flaisig151.285.946
4.Vladimír Horký147.726.246
5.Jaroslav Vitek139.036.609
6.Kamil Klapka138.086.601
7.Roman Klapka137.696.552
8.Tomáš Stejskal135.966.456
9.Václav Kohout134.546.716
10.Ladislav Hoška133.466.691
11.Jan Gotthardt129.996.104
12.Jaroslav Dörner128.826.868
13.Zdeněk Beneš121.766.772

V LMP byla i legrace, tedy Jarda vrátil porážku Frankiemu, Laďa Horký tlačil to Frankieho B autíško očima, aby porazil aspoň juniory.. Já jsem měl lepší motor než Laďa, ale nešáskovalo mě to tak pěkně a pak ty  ruce.. Dvakrát jsem si naběhl na vyhození z drážky a to mě stálo 7. místo. 3x mě v sobotu porazil Starosta o kolo, nedostane už meruňkovici ani kdyby na kolenách klečel..
Johnny opět vzadu, jezdil špatně, padal, zoufalství.. Před skupinou A začal Derniš hledat svoje autíško. a našel v depu jen stejné, ale Johnnyho. Dostal tedy zpět své auto, už tam neměl 1,5mm světlost, tak s tím pak zajel o 5 kol víc než Johnny..

1.Jaroslav Reček166.465.476
2.Frantisek Poledna165.955.519
3.Pavel Flaisig162.135.672
4.Vladimír Horký159.375.746
5.Roman Klapka159.165.790
6.Miroslav Vosička157.045.662
7.Jaroslav Vitek151.785.879
8.Kamil Klapka150.125.990
9.Jaroslav Dörner145.416.156
10.Václav Kohout141.886.211
11.Jan Gotthardt140.565.951
12.Zdeněk Beneš139.026.095 


Výsledky zde

neděle 13. září 2020

Škodovky Luštěnice 09/2020

 Tak jsme zase vyhráli, tedy mezi "Normálními lidmi" jak píše Pipan. Ale opět kousek za mistry světa a domácími matadory.

Ale napřed makety. Dal jsem si do A6 nového pilota, který mi tam moc nesedí, ale nějak jsem to zprovoznil a natrénoval něco málo, času bylo poskrovnu. No a hned v první zátáčce mě nabral na rohy promotér a spolu jsme smetli celé startovní pole kromě Jardy. Pak mi to moc nefungovalo a hned na to mě ještě někdo poslal tvrdě na mantinel, že mi vypadl i kryt motoru, ztrátu 3 kol jsem nedokázal stáhnout líp než na 4 místo, kdy mi na Láďu chybělo tak 30s jízdy. Tak nebylo to úplně zlé, ale byl jsem nasupený..

V A2 už jsem si start pohlídal a uzmul suverénně druhé místo za promotérem, kterému jsem chvilkama stíhal, ale jezdil jsem spíše opatrně, poprvé s maketou v Luštěnicích.

Trénink škodovek začal zjištěním, že nemáme závodní kastli, jen moji trochu potlučenou. Tak jsme si ještě jednu půjčili a začali zkoušet nové motory. Můj jezdil slušně, ale byl strašně hlučný, a to měl nový pastorek, nový převod, novou osu. Vůle možná byla o chlup větší. Druhý motor nic, tak jsem vzaly vítězný motor z Tlumačova a začaly zkoušet H kola. krásně to fungovalo až do konce tréninku. Na ráno jsme ale nachystali kola z Tlumačova a při ranním tréninku se nám s nimi jezdilo dobře, rychlost už tam nebyla, ale cítili jsem se s autem dobře.
Jo a noční etapa se protáhla až k šesté ranní, což dávalo šanci na to, že nebudou všichni fit.
V ranním tréninku jsme tedy jen štelovali ovladač, a utvrzovali se v tom, že jsme vybrali auto správně. Jelikož nebyl k dispozici Závodnický čaj, dal jsem si na snídani malé pivo a hemenex. Čaj byl jediná chybička bufetu, který byl skvostný, na oběd byla i výtečná polévka. A guláš a vepřové a bábovka. Paráda.

B skupinu vyhráli Láďa Bezruč s Romanem Kalhousem - tedy mezi normalními lidmi, a nasadili celkem vysoko laťku. O další místa bojovali Vojtík-Kočí a juniorské superduo Johnny-RoKl. Juniorům umřel motůrek, a tak po rovině ztráceli desetinu, a těch rovin je tam víc.. Závod nezvládli domácí hvězdy Otíci, kola jim převracela auto na všech drážkách.
A skupinu jsme začali na zelené drážce, a hned jsem registroval, že mi to nejede jak v tréninku. Nicméně jsem kroužil obstojně do doby, než si mě vyhlídl Vořech (jestli se nepletu) a naremploval mne na mantinel. Tím mi utrhl pilota. To stačilo jen přitlačit zpět, ale trochu nám zatrnulo. Nicméně prognóza nebyla dobrá, až na nějaké 6 místo. To se nezlepšilo ani na modré, která byla zoufale pomalá a zdálo se nám, že i po rovině to jelo pomalu. Myslel jsem si, že nám umřel motor jak juniorům, on tam už moc uhlíků nemá. Ale pak na filové Jarda chytl druhý dech a na černé už to fičelo. Žlutá už byla pohoda a převzal jsem auto zase na oranžové a už jsem měl náskok na Bezručovce i stálé podroušené duo Mára-RoMo. Oranžovou jsem zvládl bez zaváhání, stejně tak i bílou, která fungovala lépe než středy. Tam mě teda někdo sestřelil přes 3 drážky, ale bez následků. Na červenou už jsem nastupoval s 8 koly náskoku na jezdce za mnou a víc jak 10 kol ztrátou na světové jedničky, tak už jsem jen vyklusával a sledoval souboj o čtvrté místo. To i přes výměnu pilotů v první jízde nakonec zvládli ti řvouni z noci, což si tedy snad ani nezasloužili.

Boj o 3. až 8. místo byl opravdu zajímavý, velmi vyrovnané.

1.

Flaisig/Karlík

485.59

6.982

2.

Horký/Reček

483.72

7.041

3.

Švanda/Klapka K.

466.90

7.222

4.

Plecitý Mar./Motyčka R.

461.56

6.197

5.

Janecký/Kalhous

459.68

7.346

6.

Stejskal/Štepánek

458.12

7.471

7.

Vojtík/Kočí

457.09

7.276

8.

Gotthardt/Klapka R.

455.08

7.401

9.

Hintenaus/Vítek

437.54

7.280

10.

Pačes O. Jun./Pačes O. sen.

433.55

7.531

11.

Kohout/Dorner

433.42

7.654

F1 a LMP už jsem jen vyklusával, nějak mi to nejelo a ani mě to moc nebavilo, nejsou to kategorie vhodné na tuhle dráhu.
Taky si příšte zkontroluju uložení předních kol F1, zaznamenal jsem tam nějake duté osy či trubičky a zúžené průměry na přední kola jako na isra f1. Tak to ne.

Celé výsledky budou na http://www.skoda-src.cz/

neděle 30. srpna 2020

Škodovky Tlumačov srpen 2020

 Tak jsem vyhrál oboje makety! a A6 dokonce se shořeným motorem. Jo, tedy motal se tam v pořadí přede mnou promotér závodů, ale ten se nepočítá..

Podařilo se mi konečně vyladit A2 spidera, tak jsem i tam plně zabodoval, nikdo to ale v pátek večer nefotil, tak nemám žádné foto.

Po celkem klidné noci jsem ráno nastoupil na organizovaný trénink, který začínám pomalu chápat, s už vybraným autem. Jarda v prvních jízdách hned určil auto, tak jsem jen nastavili ovladače a rozhýbali prsty.

Vybrali jsme céčkové auto, které mělo jít na celkovou repasi, ale nestihlo se to. Naštěstí. On ten motor ještě není mrtvý. Nicméně i tak jsem si na Ládíka nevěřil. Promotér rozhodl, že hvězdné duo pojede béčko, asi aby se to béčko oživilo, nebo co, tak jsme měli všechny info jak jet, abychom nedostali 83 kol jak ve Znětínku. ( a přitom v Jihlavě jsme ztratili jen půl kola ). Nicméně cílem bylo vyhrát skupinu a porazit juniory Moravy Open, kteří se spojily do mládežnické úderky.

Jarda začal velmi dobře zelená - modrá, já jsem opatrně fialová - černá, tedy opatrně, mám pocit že jsem byl na zemi, ale možná se mi to jen zdálo. Pak Jarda zase žlutá - oranžová výborně. Na mě zbyla bílá a červená. To může být pro někoho problém, ale já jsem se připravil. Na bílé jsem kroužil a kličkoval a ztratil jedno kolo na RoMo, který mocně finišoval na oranžové. Na červenou jsem odčokoval a zajel na červené nejvíc ze všech týmu , o kolo víc než božský Laďa. Zasloužené druhé místo.
Juniorka nakonec 4 místo. Desáté místo pro tvůrce dráhy a jeho hvězdný doprovod.

1.Poledna Horký     
66
5
65
7
62
8
63
6
65
4
63
2
63
1
65
3


512.06
1.Klapka K. Švanda64
3
63
5
62
7
62
8
63
6
64
4
63
2
64
1


505.05

Z výsledků vyplývá, že to Frankie rozhodl na začátku, 2x 65 kol na modrá fialová (první jízda přidá kolo navíc, měření je kousem za startem) a my jen 63-62, pak už jsem s nima ale drželi krok

1.Poledna Horký512.066.551
2.Klapka K. Švanda505.056.805
3.Plecitý Ma. Motyčka R
502.226.518
4.Ryšavý Klapka R.499.416.818
5.Míček Tříska495.266.570
6.Hintenaus Starosta494.376.630
7.Pipan Voříšek480.396.741
8.Trantura Brunner467.336.443
9.Kohout Dorner462.067.123
10.Vojtík Kočí459.106.825
11.Němec S. Němec T.448.376.955
12.Eliáš Vrba446.257.242
13.Nováček Švancara443.077.347
14.Doležel Neček438.066.937
15.Bílek Motyčka P.436.207.306
16.Plecitý Mi. Peška             
432.40    7.326

Ve formulích jsem si vzal své béčko, a ten motor si s měkkými koly neporadil. Stejně jsem dopadl v LMP, kde jsem kroužil pěkně, ale moc měkká kola mě brzdila. Směsi nebyly úplně konzistentní tentokrát.
Frankie formulky ovládl, v LMP ale doskákal až třetí za domácím juniorem. Tam vládl už Laďa, byť to bylo hodně těsné. Já jsem hodně spokojený s 5. místem

Výsledky na webu: http://src.sophics.cz/doc/SkodaCup_Tlumacov_3_2020.pdf

Celkové na http://www.skoda-src.cz/

pátek 17. dubna 2020

Honda ročník 2019 - statistiky

Honda Cup 2019 byl zajímavý tím, že se Laďa Horký konečně rozhodl, že to tedy vyhraje, a i když nemohl odjet všechny závody, zvládl to.

   

Pořadí vítězů :

6x Jarda Reček - SRC Jihlava - 2017, 2007-11
4x.Tomáš Marek - SCRC Pardubice - 2012-15
2x Pavel Heřman - AMDK Plzeň - 2005-6
1x Zdeněk Chleborád - SRC Nová Paka? - 2003
1x Radek Pavliš - SRC Strakonice - 2004
1x Jirka Cihlář - AMC Vítkov -2016
1x František Poledna - SRC Brno - 2018
1x Vladimír Horký -  Attan SRC - 2019

Mezi žáky vyhrál Lukáš Tříska. Ale pro rok 2020 už je junior, tak novým adeptem na titul je teď Adam Beran

Pořadí žákovských vítězů (evidováno od roku 2005):

3x Roman Klapka - SRC Zlín - 2014-16
2x Jakub Schimmer - AMDK Plzeň - 2005-6
2x David Voltner - SRC Zlín - 2007-8
2x David Sedlařík - AMC Vítkov - 2009-10
2x Jan Gotthardt - AMDK Plzeň - 2017-18
1x Alena Rečková - SRC Jihlava - 2011
1x Standa Mechl - SRC Zlín - 2012
1x Lukáš Raus - AMC Vítkov - 2013
1x Lukáš Tříska - Junior klub Hradec Králové - 2019

(2003 byl zřejmě nejlepší žák Míra Vadlejch, 2004 nevím, Jan Bubník, Radek Petržílka? možná už byli junioři. pamětníci si třeba vzpomenou, výsledky 2004 )

Nejlepší umístění žáka v celkovém pořadí :

6. místo Jan Gotthardt 2018
9. místo Roman Klapka 2017
11. místo David Voltner 2008
11. místo David Sedlařík 2009
11. místo Roman Klapka 2016
11. místo Míra Vadlejch 2003
11. místo Lukáš Tříska 2019
12. místo Roman Klapka 2018
12. místo Adam Beran 2019
13. místo Roman Klapka 2015
14. místo Jakub Schimmer  2006

Nejlepší výsledky žáků v jednotlivých závodech :

1. místo David Voltner, Bítouchov 2008
2. místo David Sedlařík, Plzeň 2009
3. místo Radek Souček, Jihlava 2009
3. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2017
3. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2018
3. místo Jan Gotthardt, Luštěnice 2018
4. místo Roman Klapka, Plzeň 2016
4. místo Roman Klapka, N.Paka 2017
4. místo Roman Klapka, Plzeň 2017
4. místo Jan Gotthardt, N.Paka 2018
4. místo Jan Gotthardt, Vídeň 2018
5. místo Jan Gotthardt, Plzeň 2014
5. místo Roman Klapka, Plzeň 2015 
5. místo Roman Klapka, Klokočov 2018
5. místo Roman Klapka, Brno 2018
5. místo Lukáš Tříska, Plzeň 2019
5. místo Adam Beran, Č. Budějovice 2019
6. místo Patrik Hájek. Praha 2009
6. místo Roman Klapka, Luštěnice 2015
6. místo Roman Klapka, Vídeň 2016
6. místo Jan Gotthardt, Pardubice 2018
6. místo Jan Gotthardt, Klokočov 2018
6. místo Lukáš Tříska, Brno 2019
7. místo Alenka Rečková, Plzeň 2013
7. místo Ota Pačes jun., Bítouchov 2009
7. místo David Voltner, Děčín 2009
7. místo Erik Kimmel, Zlín 2005
7. místo Roman Brádle, N.Paka 2005
7. místo Míra Vadlejch, N.Paka 2003
7. místo Adam Beran, Brno 2017
7. místo Jan Gotthardt, Brno 2018
7. místo Lukáš Tříska, Nová Paka 2019
8. místo Alenka Rečková, Plzeň 2011
8. místo David Voltner, N.Paka 2009
8. místo David Voltner, Plzeň 2007
8. místo Míra Vadlejch, Brno 2003
8. místo Míra Vadlejch, Jablonné 2003
8. místo Lukáš Raus, Strakonice 2013
8. místo Roman Klapka, Klokočov 2017
8. místo Adam Beran, Pardubice 2019
9. místo Roman Klapka, Brno 2015
9. místo Roman Klapka, Vídeň 2015
9. místo Roman Klapka, Klokočov 2016
9. místo Roman Klapka, N.Paka 2016
9. místo Roman Klapka, Pardubice 2016
9. místo David Sedlařík, Bítouchov 2009
9. místo David Sedlařík, Brno 2010
9. místo Standa Mechl, Plzeň 2012
9. místo Lukáš Tříska, Tlumačov 2019
9. místo Adam Beran, Brno 2019

aktualizováno 04/2020

středa 5. února 2020

Škoda 130RS Cup - Jihlava 2020

První závod škodovek v roce 2020 se jel v Jihlavě.
Využil jsem svých narozenin, abych ostatní týmy postavil na start trochu unavené, což prokoukl Láďa Horký a přijel až ráno.
Ale před tím jsme ještě v pátek odjeli závody maket.
Postavil jsem na start svůj nový model Porsche 917 (jako většina osazenstva) a prakticky vyhrál, Mouse se nepočítá..
S podvozkem jsem v Brně odjel jen pár instalačních kol v lednu, boudu jsem dodělal (skoro) až ve čtvrtek před závodem, půl hodiny před závodem jsem to našpendlil a posadil na dráhu. Hned jsem s tím praštil do mantinelu a uštípl si kousek křídla, ale pak už to jelo. Kroužil jsem s tím prakticky stejně rychle jak pak s lexanovou škodovkou, a potenciál na zlepšení tam tedy je.

Po noční etapě, tedy trojboji slivovice, meruňka a Jager, nastalo ráno s organizovaným tréninkem, který jsem opět nepochopil. Odjel jsem nějaké jízdy a začal se chystat na start na červené. Mezitím už jela skupina B, v níž Laďa jezdil dobré výkony. Járeček, probuzený 10sec před startem svých jízd, ztratil v prvních dvou jízdách po 5 kolech. To zvedlo náladu ve skupině A..

B tedy vyhráli H+R, ale na vítězství to nevypadalo. V A skupině se očekávalo snadné vítězství Mouse s Frankiem. Taky celkem dobře začali, vedli první 3 jízdy, pak ale slabý výsledek na žluté a oranžové je stál vedení. Lonští vítězové RoMo & MaPl využili šanci a udrželi vedení až do konce.

Já s Jardou jsme začali trochu vlažně, červená zelená se mi uplně nepodařili, Jarda pak dotáhl prognózu na 3. flek těsně před H+R, já jsem finišoval oranžová - bílá.Na bílé jsem ani jednou nevypadl, ale stačilo to jen na 4. místo o pár segmentů. Škoda několika bodů.


1.Motyčka R. Plecitý Ma.566.355.827
2.Hintenaus Poledna562.065.898
3.Horký Reček549.365.956
4.Klapka Švanda549.206.094
5.Stejskal Štěpánek542.026.007
6.Prchal Pazdera540.316.189
7.Karlík Gotthardt535.106.082
8.Nováček Švancara516.176.212




škodovky - skupina B

škodovky skupina A

formule skupina B

můj výtvor, ještě bez skel, byl jsem 2. !
seriál Škoda Cup výsledky