Škodovky Tlumačov 2021
Po roce jsme vyhnali pavouky, můry a další nezvané obyvatele sokolovny a zkusili namazat dráhu pro závody. No mazání mi to sežralo všechno, tak jsem ještě dostříkal rezervou. Myslím, že to bylo dobré, trefili jsem se dobře s mazáním do kol na LMP a F1, to jezdilo samo, škodovky pod 6,7, makety taky blízko track rekordů, byť jsme dali o chlup širší kola.
Neča griloval maso a jako vždy jsme si dali dvě kola, já tři.., a mezitím dorazil i Venda a tak šel přímo na start A6. Tam jsem začal dobře, měl jsem hned 1.5 kola náskok na všechny. Dlouho jsem si ten náskok držel ale pak mi nějaký pazneht zdemoloval auto a zase jsem si utrhl kryt motoru na P917. Ten se mi dostal do převodu a naštěstí ho Thomas vytrhl ven, ale to jsem byl už kolo za promotérem. Prostě nemám štěstí a sbírám druhá místa. Stejně to dopadlo v A2, tedy tady jsem měl ztrátu přesně dvou kol. Ale pěkně jsem se svezl, a to jsem měl na obou maketách nové velké kola.
Po maketách jsem ještě chvilku okupovali gril, a pak všichni usnuli, stárne to, za rok počítám že dráhu už nebude třeba po 23hod. pouštět.
Němec Brothers v maketách stabilizovali výkony, a posbírali fajnová umístění
A6
1. | Petr Hintenaus | 128.39 | 7.131 |
2. | Kamil Klapka | 127.40 | 7.097 |
3. | Tomáš Němec | 123.29 | 7.205 |
4. | Standa Němec | 122.13 | 7.295 |
5. | Jaroslav Švanda | 117.39 | 7.554 |
6. | Thomas Trantura | 117.36 | 6.916 |
A2
1. | Petr Hintenaus | 130.12 | 7.004 |
2. | Kamil Klapka | 128.13 | 7.110 |
3. | Tomáš Němec | 123.05 | 7.148 |
4. | Standa Němec | 122.00 | 7.191 |
5. | Václav Kohout | 118.30 | 7.581 |
6. | Jaroslav Vítek | 114.32 | 7.524 |
V sobotu ráno začal obvyklí tiátr na přejímce škodovek. Tentokrát to odnesl Rosťa, který v tom byl úplně nevinně - jako najatý jezdec. Ani druhá bouda neprošla a vypadalo to, že seriál letos skončí už po tomto závodě. Nakonec se to zvládlo, ale jen vo fous.
Podle zákulisních tajných info se to nebude v Luštěnicích opakovat, no on se zase někdo najde...
V B skupině se čekal souboj čtvrtého a páteho týmu z loňska. Oba týmy s fungl novýma škodovkama hned od začátku dominovali a bylo jasné že aspoň jeden z nich bude na bedně.
Nakonec 519 kol skoro domácího týmu JMS-L.Tříska je nový rekord a časy jezdili okolo 6,600. Nej kolo jim tam někdo projel v dvojdrážce...
Druhý skoro domácí juniorský tým se rozjížděl o chlup pomaleji, ale finišoval se super nájezdem 66 kol.
508 kol bylo jen o 3 víc co jsme vloni zajeli s Jardou, tak jsme pokukovali před startem po 510 kolech. Začali jsme dobře, ale tak zhruba o 0,1 sec na kolo víc. To udělalo ztrátu jedno kolo na segment. V závěru jsme ale šlapali bez chyby a dostali se na 500 kol. Za námi se ale děli věci, favorizovaný tým RoMo-RosťaBlesk vedl v půlce závodu o 4 kola před náma a ŽamberkAbstinents.
Nicméně Rosťa nastupoval na černou a nešlo to. Jezdil až o půl sekundy pomaleji než měl, a ještě tloukl do mantinelu. Tak jsme si ho šktrli a soustředili se na Vořecha, bo ten zajel snad poprvé v Tlumačově top výsledek a tlačil mě před sebou tak, že jsem totálně propotil tričko a musel se po závodě převléct. Nakonec dvě kola pro nás ale fajnový závod, super napínavý, promotér vzadu, první 3 týmy skorodomácí, paráda.
Rosťa se na oranžové vzpamatoval a závěr už jezdil kolem nás, ale už nic nedohnal.
6.-8. místo velký souboj v kole, Dornerovci berou ještě slušné body. Zbytek se jen vozil..
Díky novým pravidlům chybělo pár týmů, ale snad se to stabilizuje příští rok.
Škoda 130RS
1. | Míček / Tříska | 519.28 | 6.062 |
2. | Klapka R. / Ryšavý | 508.06 | 6.640 |
3. | Švanda / Klapka K. | 500.07 | 6.816 |
4. | Stejskal / Štěpánek | 498.16 | 6.795 |
5. | Motyčka R. / Sedlařík | 493.21 | 6.771 |
6. | Kohout / Dörner | 482.35 | 6.865 |
7. | Němec S. / Němec T. | 481.29 | 6.672 |
8. | Hintenaus / Vítek | 481.16 | 6.830 |
9. | Motyčka P. / Bílek | 460.22 | 6.924 |
10. | Nováček / Švancara | 445.33 | 7.140 |
11. | Vrba / Eliáš | 445.31 | 7.250 |
12. | Trantura / Brunner | 411.37 | 7.163 |
Po moc dobrých řízcích s br.salátem jsme dali krátký trénink F1, syn mi sebral tu lepší, hned jsem zjistil proč. Druhý pár kol měl jedno kolo měkké, tak 9 místo 15 shorů. Dostal jsem nový pár, a rychle ho nabrousil, a aspoň pár kol jsem stihl v tréninku objet.
Prvním 6 to jezdilo tak zhruba stejně, vyhral JMS, do ničeho se nenamotal a chassis mu jede dobře.
Já jsem spokojený z 6. místem z 18.
F1
1. | Jiří Míček sen. | 149.02 | 6.080 |
2. | Adam Ryšavý | 148.31 | 6.132 |
3. | Jaroslav Švanda | 148.18 | 6.071 |
4. | Petr Štěpánek | 147.11 | 6.196 |
5. | Roman Klapka | 145.32 | 6.030 |
6. | Kamil Klapka | 145.13 | 6.018 |
7. | Thomas Trantura | 141.21 | 6.159 |
8. | Jiří Nováček | 139.21 | 6.390 |
V LMP jsem očekával souboj 3 juniorů, ale Adamovi umřel motor, tak nás kosí jen v F1.
Junioři nasadili v B skupině laťku vysoko. Já jsem v A skupině vedl celou dobu a myslel jsem si naivně, že útočím na vítězství, ale byl jsem 3 kola dole. Jelo se pauzírovaně, tak to nebylo jasné do poslední jízdy.
Lap time 5.1 asi není úplně košer, stejně jako 5.3 Thomase. Při vypnutí dráhy to auto projede i 80% rovinky..
Pěkné závody, jak se nám tam nemotají různí arcizávodníci, je to fajn vyrovnané.
LMP
1. | Roman Klapka | 164.15 | 5.143 | |||
2. | Lukáš Tříska | 162.00 | 5.518 | |||
3. | Kamil Klapka | 161.26 | 5.603 | |||
4. | Jaroslav Vítek | 161.16 | 5.591 | |||
5. | Jiří Míček sen. | 159.23 | 5.534 | |||
6. | Jaroslav Švanda | 158.28 | 5.660 | |||
7. | Thomas Trantura | 156.40 | 5.356 | |||
8. | Jaroslav Dorner | 153.28 | 5.807 |
LMP v depu |
výsledky na stránkách Š130RS
ještě jsem dostali poháry za rok 2020 :