První náš závod s motorem do dronu za námi. Hučí to jak vysavač, ta 6000KV moc nejede, ale bohatě to stačí na závody nás, pučmidrátů.
Je snadné to poskládat, i nastavit. Pořád netuším jak tu funguje nastavení brzdy, tedy jak to elektricky funguje. Ale neměli jsme s tím problém. Já jsem neměl ani žádný problém s rozjížděním. Využili jsme malý JMS ovladač, 127,5 Ohm byl lepší než 97,5 co jsem testoval v Brně.
Kola jsme jeli JA0, zkoušeli jsme i 4-15 a JA10, vše fungovalo stejně. Ve druhé hodině jsme měli nasasadit něco měkčího, ale nakonec JA0 jeli slušně i na nagumované dráze.
Prakticky se nesjíždí kola, díky lehké váze na zadní nápravě.
Musí se vyzkoušet umístění ESC víc dopředu a dovážení/vyvážení pod zadní osou. Druhý držák motoru jsem tam nakonec nedal, připájel jsem to dobře na 3 místech vepředu.
9/36 bylo fajn, Amatérovi jelo líp 10/40, což je stejný poměr, ale motor je dost silný, takže měl lepší rozjezd na rovině. Tohle se bude muset otestovat v Brně, možná tam ta 10z nebude lepší.
Nová doba! |
Závod byl napínavý, AM Team nás ohrožoval až do poslední jízdy v každé hodinovce. Ve druhé hodině jezdil ale lépe Věčný vývoj, který v první hodině pomalu nabíral zkušenosti s bezuhlíkem a dostali 18 kol. Pak ovšem ESC odmítlo točit s jejich motorem, následovala výměna a záchrana aspoň na 9. místě. Jinak byli druzí za téměř bezchybně jezdícím Amatérem a Doktorem.
Rakouský vozítko jelo uplně stejně jak náš hadraplán, ale každou druhou jízdu něco řešeli.. Trochu zklamal Venda, nedostali se pod 5s, nevím co měli za převod, ale čekal jsem víc.
Dido s Vaškem jezdili spolehlivě, chvilkama i rychle. HRC velké výkyvy ve výkonech, taky ulomené vodítko, několik jízd ale odjeli výborně.
Seveřané s X12 motorem blokovali dálnici, měl jsem s nima neustalý problém, nakonec mi to málem rozmašlili, letěl jsem až do bufetu.
Motory 6000KV jsou prakticky srovnatelné s hodně dobrou dvanáctkou, problém tedy byl jen že jsme zaply relé hned v první jízdě. Čekal jsem že budeme srážet 0,5V a přidáme až budou malé kola.
Ty časy 4,4-4,5 se dali zajet na zelené drážce. A to umí jen velmi chorošná dvanáctka.
(nechápu jak se nám podařilo zajet stejný lap v první i druhé hodině..)
Štastný Derniš - vítěz tipovačky & company |
3. Pan Majer z Arabely a dlouhán Adam |
2. Roka-Roka |
1. Pat a Mat & Mr.BPA |
Závod 1 | |||
1. | Pat a Mat | 727.21 | 4.477 |
2. | Roka-Roka | 696.34 | 4.807 |
3. | AM Team | 689.14 | 4.722 |
4. | Věčný Vývoj | 678.03 | 4.667 |
5. | Visca Catalunya | 656.07 | 4.870 |
6. | AUT | 654.29 | 4.786 |
7. | Seveřané | 608.27 | 5.223 |
8. | LEON | 608.03 | 4.937 |
9. | Já s Vendou | 599.00 | 5.096 |
10. | Čepro | 572.39 | 5.359 |
11. | HRC | 561.03 | 4.788 |
12. | Pačtí Blázni | 549.28 | 5.516 |
13. | R+R | 543.05 | 5.403 |
Závod 2
1. | Pat a Mat | 715.08 | 4.585 |
2. | Roka-Roka | 682.30 | 4.807 |
3. | AM Team | 678.33 | 4.742 |
4. | Visca Catalunya | 644.17 | 4.929 |
5. | Já s Vendou | 642.08 | 5.075 |
6. | HRC | 639.09 | 4.787 |
7. | Seveřané | 622.08 | 5.106 |
8. | LEON | 617.21 | 5.036 |
9. | Věčný Vývoj | 617.08 | 4.605 |
10. | Čepro | 598.07 | 5.355 |
11. | AUT | 585.00 | 4.938 |
12. | Pačtí Blázni | 571.31 | 5.382 |
13. | R+R | 534.31 | 5.270 |
1. |
Pat & Mat |
Doctor + Amatér |
40 |
2. |
Roka Roka |
Roman Klapka + Kamil Klapka |
38 |
3. |
AM Team |
Adam Beran + Martin Majer |
36 |
4. |
Visca Catalunya |
Dido + Vašek Pospíchal |
33 |
5. | Věčný vývoj |
Roman Kalhous + Láďa Janecký |
29 |
6. |
Já s Vendou |
Venda Kohout + Jarda Derner |
28 |
7. |
Seveřané |
Starosta + Voříšek |
28 |
8. |
LEON |
Leoš Krainer + Ondra Krainer |
26 |
9. |
AUT |
Stephan Buchsbaum + Thomas Trantura |
25 |
10. |
HRC |
Fanda & Franta Holý |
25 |
11. |
Čepro |
Pepa Čechura + Vladimír Procházka |
22 |
12. |
Pačtí Blázni |
Radek Rejman + Martin Patka |
18 |
13. |
R+R |
Petr Rubík + František Rubík |
16 |
X12 motor týmy Seveřané a Blázni. Zbytek týmů vysavače od JMS