BPA Cup zavítal do Jihlavy. Celkem jsem se těšil. Dráhu moc neumím, tak každý trénink na podzimní MO se hodí. Taky mě těšilo, že nemusím repasovat žádné X12 motory. Všechny týmy nastoupily s vysavači KV6000. Večerní trénink potvrdil, že převod 10/40 je lepší než 9/36. Ale vůle v převodu 72p musí být úplně minimální. To by se lépe nastavilo s kuličkovými ložisky na zadní ose. Zdálo se, že motor dobře drží bez zadní výstuhy, závod v Pardubicích jsme tak odjeli bez náznaku problémů. To se ale v Jihlavě ukázalo jako nesprávné, a tak pro příště máme důrazné varování.
V ranním tréninku jsem už jen doladili nové boudy a zajeli kola. Před startem jsme se domluvili, že počkáme na každého kdo bude mít problémy s motorem, vypadlý, protočený. Tak se s těmi vysavači pořád učíme. Měl jsem druhé auto pro tento případ nachystané, které bylo dovolené použít.
První toho využili Blázni, kteří měli střet na rovině a vyrazili motor. B skupinu v první hodinovce vyhrál polodomácí RS tým, nastavil laťku dost vysoko. Pat a Mat s tvrdou boudou ztratili víc jak 20 kol. To nebylo zlé, nájezd okolo 100 kol na každé drážce. Skupina A měla 3 týmy, které předvedly v tréninku časy okolo 5,0s a měly se spolu s RS pobít o místa na podiu. Nicméně v druhé jízdě se mi uvolnil motor, tak jsem šel opravovat, ztratil jsem pár kol ale pak na mě počkali, tak ta ztráta nebyla velká. Dal jsem ale zárověň rezervní kola a ty vůbec nejely, tak jsem se trochu trápil. Až jsem vrátil na autíško původní pár kol, tak jsem se pěkně svezl. No a pak v poslední jízdě nám motor jen tak vycestoval z auta pryč, nechtěl tam už být. To se mu tedy nedivím, narodil se jako motor do dronu, vrtulníčku nebo tak něco. A tady se vrtěl v atomovém bunkru celý neštastný. Vzal jsem tedy rezervní auto, přehodil na něj kola a dojeli jsme tedy závod kupodivu na druhém místě ve skupině.
O přestávce jsem tomu motoru domluvil, přidal mu druhý držák. Přestal protestovat a už necekl. Akorát na konci druhého závodu se mi ještě pomstil, když jistě zařídil, že jsem zalomil svůj nejoblíbenější imbus klíč do kola, které jsem měnil na poslední jízdu. Za trest půjde po žních k JáRečkovi..
Přestávku na oběd všechny týmy využily k tomu aby modely opravily a druhá hodina už byla bez problémů.
Pat a Mat se udrželi pro druhou hodinovku v A skupině a tak sváděli souboj o páté místo na dálku. Dido i Láďa se velmi zlepšili a odjeli velmi dobrý závod. 5. místo sice vybojovali až na facky, ale skalp Pata a Mata se počítá. RS tým se zlepšil v druhé hodině jen málo a tak na ně zbylo 4. místo. O vítězství v závodě rozhodovaly kola, vlastně jen metry. Nejlepší mládež v republice ukázala kvalitu, Adam, RoKl i Jirka Hába jeli famózně. Šťastné vítězství pro ŠPO.
Hlavní kouč ŠPO Jarda Švanda je štestím bez sebe, už se těší do Tlumačova na tvrdobudku..
| 1. hodinovka
|
|
|
|
1. | Dycky Most | 647.24 | 5.061 |
2. | ŠPO | 638.36 | 4.993 |
3. | RS | 634.43 | 5.060 |
4. | AM Team | 625.04 | 5.183 |
5. | Pat a Mat | 610.23 | 4.883 |
6. | Věčný Katalánec | 608.20 | 5.276 |
7. | Já s Vendou | 584.13 | 5.561 |
8. | HRC | 583.04 | 5.287 |
9. | R+R | 553.24 | 5.595 |
10. | Pačtí Blázni | 529.39 | 5.867 |
| 2. hodinovka
|
| |
|
1. | ŠPO | 658.18 | 4.997 |
2. | AM Team | 658.09 | 5.017 |
3. | Dycky Most | 656.46 | 5.005 |
4. | RS | 638.20 | 5.005 |
5. | Věčný Katalánec | 624.32 | 5.198 |
6. | Pat a Mat | 622.43 | 5.271 |
7. | HRC | 598.11 | 5.246 |
8. | Já s Vendou | 593.25 | 5.457 |
9. | R+R | 557.02 | 5.622 |
10. | Pačtí Blázni | 550.24 | 5.808 |
1. |
ŠPO |
Roman Klapka + Kamil Klapka |
39 |
2. |
Dycky Most |
Jiří Hába + Miroslav Vosička |
38 |
3. |
AM Team |
Adam Beran + Martin Majer |
36 |
4. |
RS |
Jiří Nováček + Jiří Miček |
35 |
5. |
Věčný Katalánec |
Dido + Láďa Janecký |
31 1232 kol |
6. |
Pat & Mat |
Doctor + Amatér |
31 1232 kol
|
7. |
HRC |
Fanda Holý + Stephan Buchsbaum |
27 1181 kol
|
8. |
Já s Vendou |
Venda Kohout + Jarda Derner |
27 1177 kol
|
9. |
R+R |
Petr Rubík + František Rubík |
24 |
10. |
Pačtí Blázni |
Radek Rejman + Martin Patka |
22 |
|
Pat a Mat 6.místo
|
|
Věčný Katalánec 5. místo
|
|
RS 4.místo |
|
Pódium: 1. ŠPO, 2. Dycky Most, 3. AM
|
|
Chassis ŠPO za povšimnutí stojí červený mínusový kablík pro štestí.. |
|
Žádné komentáře:
Okomentovat